CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.234.494.091.72
Średnio4.464.714.281.97
Najdrożej4.794.994.762.29

10 aut którym się nie udało

1 cze 16 15:15
Udostępnij
0
Skomentuj

Historia motoryzacji pamięta wiele modeli, którym z wielu powodów się nie udało. Wybraliśmy 10 modeli które pomimo bardzo ciekawej konstrukcji nie odniosły sukcesów rynkowych, często nie trafiając do produkcji.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (21)

No photo
No photo ~radar Użytkownik anonimowy
~radar :
No photo ~radar Użytkownik anonimowy
Kolejny tuman redaktor!!! PORAŻKA producenta to wprowadzenie auta do sprzedaży i brak klientów= strata finansowa!!! Gamoniu redaktorku......
Każdy producent aut ma modele prototypowe, których nie wprowadził do sprzedaży. Onetowski gniot
12 cze 16 21:40 | ocena: 94%
Liczba głosów:17
94%
6%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Inz Użytkownik anonimowy
~Inz :
No photo ~Inz Użytkownik anonimowy
Redaktorowi zabrakło wiedzy...
Mercedes c111 nigdy nie był przeznaczony do sprzedaży, choć klienci wysyłali czeki bez wpisanej sumy. Mercedes nie zgadzał się na sprzedaż. W aucie oprócz silnika Wankla mogł pracować 5cio cylindrowy 3litrowy Diesel o mocy 230KM!!!
12 cze 16 22:09 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~FF Użytkownik anonimowy
~FF :
No photo ~FF Użytkownik anonimowy
Jaki to niby silnik 1,1 trafił z tego prototypowego Trabanta do starszej wersji? Owszem trafił ale ten z Volkswagena Polo i to już po zjednoczeniu obydwu państw niemieckich... eeehhh szkoda słów
12 cze 16 20:26 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wdd Użytkownik anonimowy
~wdd :
No photo ~wdd Użytkownik anonimowy
Ogromna kleska finansowablo Bugatti Veyron. Na kazdym wyprodukowanym egzemplarzu spzredanym za 1 mln euro VW tracilll3.6 mln euro :)))) Ale niemieckie Pismo takich informacji nie lubi podawac. Kolejna kleska finansowa z wielomilionowymi stratami to VW Phaeton. Tez nie ma? Hahahahaha :))))
12 cze 16 19:05 | ocena: 76%
Liczba głosów:29
76%
24%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~voytek916 Użytkownik anonimowy
~voytek916 :
No photo ~voytek916 Użytkownik anonimowy
Beskid to nic innego jak Renault Twingo. Ktoś musiał w łapę dostać, albo niezłego żurawia zapuścił do kartotek z prototypami. A Twingo... całkiem nieźle sprzedawało się i nadal się sprzedaje. Polak własną matkę sprzeda. Przykre to.
2 cze 16 19:31 | ocena: 78%
Liczba głosów:41
78%
22%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~a Użytkownik anonimowy
~a
No photo ~a Użytkownik anonimowy
do ~voytek916:
No photo ~voytek916 Użytkownik anonimowy
2 cze 16 19:31 użytkownik ~voytek916 napisał
Beskid to nic innego jak Renault Twingo. Ktoś musiał w łapę dostać, albo niezłego żurawia zapuścił do kartotek z prototypami. A Twingo... całkiem nieźle sprzedawało się i nadal się sprzedaje. Polak własną matkę sprzeda. Przykre to.
Bo to nie Polak sprzedał, tylko osoby, które się do naszego narodu przyssały i z dużym powodzeniem grają rolę Polaków - nazwiska zmienione 50-60 na "Warszawski", "Poznański", "Moryc"... wróć! "Sienkiewicz".
"Te osoby" nie pozwolą, żeby produkty z Polski stały się konkurencją dla Zachodu - lub Wschodu zresztą też.
"Polak ma harować i kupować, a nie tworzyć i produkować - chyba, że jakiś ochłap na licencji".
12 cze 16 18:01 | ocena: 56%
Liczba głosów:27
56%
44%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
Na szczescie samochod ktorym przemierzam kilometry zostal wyprodukowany . Chevrolet Lacetti (kombi) z cudownym silnikiem 1.8 B . Ocynkowane blachy , super jakosc w polaczeniu z niezlymi osiagami ( 9.5 sek do setki i V-max 200 km/godz ) . Moge mu wybaczyc ciut za duze pragnienie ( 7 l na autostradzie przy 150 ) .
12 cze 16 20:06 | ocena: 56%
Liczba głosów:16
56%
44%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~A Użytkownik anonimowy
~A :
No photo ~A Użytkownik anonimowy
Do komentujących. Gdyby głupota mogła unosić to fruwalibyscie jak gołębice!!!
12 cze 16 18:12 | ocena: 68%
Liczba głosów:22
68%
32%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Narodowy Gepart Użytkownik anonimowy
~Narodowy Gepart :
No photo ~Narodowy Gepart Użytkownik anonimowy
My Polacy jestesmy Kretynami Genetycznymi. To nasza Polska Tradycja od Wiekow i Kretystwo to Nasza Polska Chwala Narodowa.
12 cze 16 19:00 | ocena: 54%
Liczba głosów:24
54%
46%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~gG Użytkownik anonimowy
~gG :
No photo ~gG Użytkownik anonimowy
Opel Omega V8 z silnikami z corvetty , od wielu lat jest z powodzeniem produkowany i sprzedawany w Australii i nazywa się Holden Commodore SS. W USA sprzedają to pod nazwą Pontiac G8. Oj redaktorku,redaktorku...
22 cze 16 11:01 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
60%
40%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Opel Omega V8

Po prostu przepych: silnik V8 z Corvette w Oplu Omedze – ostatnim aucie z Rüsselsheim z tylnym napędem! To byłoby coś. Mimo zbudowania 30 prototypów nie potrafiono poradzić sobie z przeniesieniem napędu. Próbowano pożyczać elementy z różnych firm córek GM, ale okazało się to zbyt skomplikowane i za drogie. Szkoda, bo auto robiło wrażenie. Kilka egzemplarzy do dziś jest w posiadaniu Opla i służą do wewnętrznych jazd po zakładzie.

10 aut którym się nie udało (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego