Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

10 najbardziej ekstremalnych modeli BMW

27 kwi 17 18:50
Udostępnij
0
Skomentuj
Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Miś polarny Użytkownik anonimowy
~Miś polarny :
No photo ~Miś polarny Użytkownik anonimowy
E46 jest ekstremalny jak śnieg na Antarktydzie
27 kwi 17 23:17 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
88%
13%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~*Śmiech* Użytkownik anonimowy
~*Śmiech* :
No photo ~*Śmiech* Użytkownik anonimowy
Jeśli to BMW "miało talent do tworzenia aut innych niż wszystkie", to co powiecie o Citroenie?
28 kwi 17 16:33 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~*Śmiech*:
No photo ~*Śmiech* Użytkownik anonimowy
28 kwi 17 16:33 użytkownik ~*Śmiech* napisał
Jeśli to BMW "miało talent do tworzenia aut innych niż wszystkie", to co powiecie o Citroenie?
Twoje pytanie ma sens ale dowcip polega na tym, że BMW wcale takiego talentu nie miało. Najbardziej ekstremalne ich modele (których oczywiście w artykule nie ma (no bo niby po co skoro może być w zamian włoska motorówka???) były akurat pojazdami licencyjnymi - tak BMW Dixi jak i BMW Isetta. Własnym pomysłem, też dość ekstremalnym (zwłaszcza z dzisiejszego punktu spojrzenia na BMW) była 700-ka z silnikiem w bagażniku i to od motocykla (na szczęście własnego w postaci poczciwego dwucylindrowego boksera). Ale to i tyle. Jest więc jakaś blada paralela do Citroena. 2CV oczywiście. Ale bardzo słaba.
29 kwi 17 15:49
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Kolejny wesoły artykuł z cyklu "10 najbardziej...". Zaprawdę nie wiem co jest ekstremalnego w przedwojennym BMW 319 (jako Frazer Nash BMW 319-55). Przecież to był najzwyczajniejszy samochód. Nie jest nawet niczym szczególnym jeśli chodzi o koneksje z brytyjskim przemysłem samochodowym przed wojną. Może bardziej na miano ekstremalnego zasługiwałby BMW Dixi będący licencyjnym Austinem Seven. A na czym ma polegać ekstremalność 507-ki? Moim skromnym zdaniem, rzekomo wielka uroda 507-ki to rzecz mocno dyskusyjna. Autor kompletnie nie wyjaśnia na czym miałaby polegać ekstremalność tego modelu. Podpowiem, że to mogłaby być cena tego auta - niezwykle wysoka w tamtych czasach. A co wspólnego z "modelami BMW" ma włoska wyścigowa łódź "Molinari" wyposażona w silnik BMW? Pan Heniu z Wałcza też włożył silnik BMW do sanek "i przerobił do użycia na lodzie" - i dlaczego o tym autor nie napisał? W takim ujęciu autor może obronić niemal każdy wybór bo co to znaczy konkretnie -ekstremalny. No niestety w ujęciu potocznym z "ekstremalnym modelem" kojarzy nam się coś innego niż model najdłużej czy najkrócej tudzież w najmniejszej albo i największej liczbie wyprodukowany. Mnie brakuje tutaj tak szczególnych modeli (i to z różnych epok historii tej marki) BMW jak Dixi, Isetta czy 700-ka (nie chodzi mi bynajmniej o E23 czy późniejsze!), modeli, które z dzisiejszym postrzeganiem tej marki nie mają wiele wspólnego czy wręcz jego zaprzeczeniem. To były prawdziwie ekstremalne pojazdy w tym najbardziej praktycznym znaczeniu tego przymiotnika. I to te modele powinny się tu znaleźć zamiast włoskiej łodzi wyścigowej czy Frazer Nash'a i "Trójki" E46.
29 kwi 17 15:31
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Juland Użytkownik anonimowy
~Juland :
No photo ~Juland Użytkownik anonimowy
I love e34 M Power ♥♥♥
Zapraszam do Torunia , 20 - lecie jubileusz , impreza , świetna atmosfera , moc klasyków do oblukania ☆
28 kwi 17 08:15 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Zgre Użytkownik anonimowy
~Zgre :
No photo ~Zgre Użytkownik anonimowy
Z1 to było coś na swoje czasy. W PL nigdy go na żywo nie widziałem za to będąc we Frankfurcie w zeszłym roku widziałem 4 sztuki w różnym stanie, ale raczej nadgryzione ciut zębem czasu.
28 kwi 17 07:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zxcv Użytkownik anonimowy
~zxcv :
No photo ~zxcv Użytkownik anonimowy
Model 507 jest ładny ale pod względem "urody'" na pierwszym miejscu to jest model E9 produkowany w latach 1968-75.
28 kwi 17 06:11 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Luk@s Użytkownik anonimowy
~Luk@s :
No photo ~Luk@s Użytkownik anonimowy
Zobaczcie sobie bmw f52 produkawsna obecnie w chinach i tyllo na rynek chinski
28 kwi 17 06:00 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~simon Użytkownik anonimowy
~simon :
No photo ~simon Użytkownik anonimowy
A gdzie model 850 ja się pytam .
27 kwi 17 21:47 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bmw Użytkownik anonimowy
~Bmw :
No photo ~Bmw Użytkownik anonimowy
A gdzie BMW ISETTA!!!
"Znafcy"
27 kwi 17 20:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Rok 1934 - pierwsze licencyjne BMW

Brytyjski importer BMW, firma AFN, od 1934 r. montowała sportowe modele BMW na Wyspach i sprzedawała je pod marką Frazer-Nash BMW. Po II wojnie światowej AFN zostało przejęte przez Bristola – model 400 odpowiadał BMW 327.

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

10 najbardziej ekstremalnych modeli BMW (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego