CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej3.504.353.961.66
Średnio4.404.584.211.84
Najdrożej4.654.894.482.12

10 najszybciej korodujących aut

23 maja 16 16:40
Udostępnij
0
Skomentuj

Dziś najchętniej zwalamy winę na blachę o marnej jakości, z dużą liczbą zanieczyszczeń, która zarzewia korozji miała, zanim stała się elementem auta.

Prawda jest jednak też taka, że wiele aut po prostu źle pod tym względem skonstruowano i nawet mimo szczerych chęci nie dało się ich właściwie zabezpieczyć antykorozyjnie.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (61)

No photo
No photo ~fachura Użytkownik anonimowy
~fachura :
No photo ~fachura Użytkownik anonimowy
wybraliście trochę stare egzemplarze, z nowszych fiaty brava, bravo pierwsze modele, VW Golf 1,2,3,4 , renaulty Clio 1, pomimo iż już dawno Renault robił 19 w ocynku np. znacznie wcześniej od VW i to o kilka lat. królowe korozji to Śkody Felicia i Forman, Opel Omega (w przeciwieństwie od Vectry) szczególnie płyta podłogowa pod przekładnią kierownicy pierwszy z całej serii o cienkich blachach czym szczyci się opel nie wiadomo dla czego. Fordy wszystkie egzemplarze do 2003 roku rdzewiają wszelkie dodatki, listwy w oknach, wahacze, okablowanie, zamki, podnośniki szyb. Seaty Ibiza 1 masakra płyta podłogowa pod tylną kanapą.
I wiecie co jest najdziwniejsze ? W tym zestawieniu nie ma Japończyków :) Choć stare Suzuki rdzewiały na potęgę a np. Koreańskie Kia były jak kartonowe pudełka na koniec oczywiście Daewoo niemal wszystkie modele, praktycznie nie ma odpornych na rdzę egzemplarzy.
30 maja 16 21:12 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lucek Użytkownik anonimowy
~Lucek :
No photo ~Lucek Użytkownik anonimowy
Idiotyczny artykul. Rownie dobrze moglby porownac auta z przed II WS. Malo to korodujacych bubli produkowanych wspolczesnie? To by bylo bardziej interesujace skoro na liscie znalazly by sie chociazby Mercedesy.
30 maja 16 18:31 | ocena: 97%
Liczba głosów:37
97%
3%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Maly3614 Użytkownik anonimowy
~Maly3614 :
No photo ~Maly3614 Użytkownik anonimowy
Skoda 105 trochę dziwi. Były u mnie w rodzinie dwie i jeździły długie lata w dobrej kondycji blacharskiej. Za to moje FSO 1500 w wieku 11 lat poszło na złom- blacharz się poddał,bo nie miał do czego spawać.Auto było garażowane, zakonserwowane i nie miało progów, dołów drzwi, podłogi i podłużne.Wyżarte było wszystko na wylot
23 maja 16 22:06 | ocena: 78%
Liczba głosów:27
78%
22%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Jozkowy Chopak Użytkownik anonimowy
~Jozkowy Chopak :
No photo ~Jozkowy Chopak Użytkownik anonimowy
Dziekujemy Panie Redaktorze za cenne informacje. Na pewno nie kupimy tych aut chyba ze poptawia zabespieczeni antykorozyjne.
30 maja 16 18:39 | ocena: 100%
Liczba głosów:23
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Boom Użytkownik anonimowy
~Boom :
No photo ~Boom Użytkownik anonimowy
A co to zestawienie ma wspólnego z Polską? Większość tych aut nigdy nie widziała naszego kraju. Zwykły przedruk.
30 maja 16 17:46 | ocena: 100%
Liczba głosów:26
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~miko Użytkownik anonimowy
~miko :
No photo ~miko Użytkownik anonimowy
Akurat Peugeot 504 był produkowany w Nigerii do 2005 roku. I dlatego są one widoczne w Egipcie do dziś
30 maja 16 17:07 | ocena: 94%
Liczba głosów:17
94%
6%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Lulu Użytkownik anonimowy
~Lulu :
No photo ~Lulu Użytkownik anonimowy
a mercedes vito 638 to co zaponieli dodac !!!!
30 maja 16 17:29 | ocena: 100%
Liczba głosów:29
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dsa Użytkownik anonimowy
~dsa :
No photo ~dsa Użytkownik anonimowy
Ruda tańczy jak szalona :P
30 maja 16 15:24 | ocena: 100%
Liczba głosów:17
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~on Użytkownik anonimowy
~on :
No photo ~on Użytkownik anonimowy
A gdzie obecne "cuda" niemieckiej motoryzacji ople i wieśwageny. !
30 maja 16 17:49 | ocena: 88%
Liczba głosów:33
88%
12%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~matthew Użytkownik anonimowy
~matthew :
No photo ~matthew Użytkownik anonimowy
Chyba zapomnieli o mazdzie.
30 maja 16 18:43 | ocena: 83%
Liczba głosów:24
83%
17%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Peugeot 504

W Egipcie tych samochodów jeżdżą jeszcze całe tabuny, najwięcej oczywiście jako taksówki. Wersja kombi zabiera na pokład oficjalnie 7 osób, nieoficjalnie – ile wejdzie. Auto jest też wzorcem, jeśli chodzi o niezawodność, a w swojej rajdowej historii zdobyło wiele prestiżowych nagród. Niestety, poza Egiptem, w którym nie pada deszcz i nie ma zimy, trudno znaleźć nieskorodowany egzemplarz. Jeśli jesteście zainteresowani posiadaniem najbardziej komfortowej limuzyny wszech czasów, polecamy też rozejrzeć się na południu Francji.

10 najszybciej korodujących aut (slajd 1 z 10)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego