Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Adam Mikuła / Auto Świat

Fiat 500 - happy birthday to you!

Z punktu widzenia kolekcjonera najcenniejsze są oczywiście auta z początku produkcji, z wlotami powietrza pod reflektorami. Rodzynek to wersja Sport, z 21,5-konnym silnikiem i bez rolowanego dachu – paradoksalnie „pięćsetki” bez tego udogodnienia są droższe, bo było ich bardzo mało (znacznie częściej taka wersja występowała u Steyr-Pucha).

Fiat 500 - happy birthday to you! (slajd 13 z 14)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego