CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.134.243.931.56
Średnio4.304.534.131.75
Najdrożej4.594.664.592.21

9 aut, o które nikt nie prosił...

20 cze 16 10:21
Udostępnij
0
Skomentuj

Producent powinien w zasadzie zastanowić się, do kogo chce skierować swoje auto, ale obowiązku nie ma. Dlatego też towarzyszy nam wrażenie, że niektóre samochody powstają bardziej dla pozaziemskich istot niż dla ludzi. To, że czasem wsiadają do nich także istoty ziemskie, można wyjaśnić tylko instynktem stadnym.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (34)

No photo
No photo ~Konvi Użytkownik anonimowy
~Konvi :
No photo ~Konvi Użytkownik anonimowy
Taki mały cytat dla genialnego redaktora krytykującego drugą generację Forda Mustanga - "Consumer reaction to the Mustang II was enthusiastic with a combined total production of the 1974–1978 models exceeding 1.1 million. "As the smallest, lightest Mustang since the original, it was a fresh start for Ford's pony car and a refreshing return to rationality. And it couldn't have been better timed, introduced just two months before the first "Energy Crisis" upended America. People came in droves to see the Mustang II—and to buy." "Not only did gasoline prices spike up, but its very supply looked to be in jeopardy. Economy immediately became a hot item, and this helped boost the smaller Mustang’s first calendar year sales to 385,993."
20 cze 16 13:29 | ocena: 87%
Liczba głosów:23
87%
13%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wex Użytkownik anonimowy
~wex :
No photo ~wex Użytkownik anonimowy
Stiv Dżobs,który zasłynął kradzieżą projektu komputera osobistego z ELWRO poprzez braci Woźniców powiedział jedno mądre zdanie-ludzie sami nie wiedzą czego chcą więc badanie rynku nie ma sensu(( http://ciekawostkixxx.blogspot.com ))
28 cze 16 12:37 | ocena: 85%
Liczba głosów:13
85%
15%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~asd Użytkownik anonimowy
~asd :
No photo ~asd Użytkownik anonimowy
czy autor jest idiotą? przeciez bmw osi czy mustang piękne! a wy z takim poziomem zabieracie sie do pisania artykułów?
28 cze 16 14:14 | ocena: 94%
Liczba głosów:18
94%
6%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Pan redaktor Burchard po raz już kolejny udowadnia jak niewiele rozumie z historii Lotusa. A przy okazji jej po prostu widocznie nie zna. W komentarzu do starszego artykułu na temat Lotusa jego autorstwa wyraźnie to wykazałem. Teraz pan redaktor wziął sobie na warsztat mój ulubiony model tej marki czyli drugiego Lotusa Elite. I szczególnie śmieszy mnie to wkładanie do głowy świętej pamięci genialnego Colina Chapmana własnych "przemyśleń" jako autorskich tegoż wielkiego człowieka. Czy panu naprawdę się wydaje że nabywcami fabrycznie nowych Lotusów byli dwudziestolatkowie względnie dwudziestokilkulatkowie którzy jeszcze nie doczekali się potomstwa??? Otóż nie, bo nawet najprostsze seryjne Lotusy były samochodami dość drogimi i nie takich klientów te samochody zdobywały. Pojawienie się Elite i bliźniaczego Eclata miało za zadanie otworzyć markę na zupełnie nowe rewiry motoryzacyjne i zdobyć zupełnie nowych klientów a nie tych, już wiernych Lotusowi a którym urodziły się dzieci i musieli wysiąść ze swych Elanów i Europ. Elite był konsekwetnym rozwojem idei która dzięki której tak "zface-liftingowano" Elana że pojawił się Elan+. Pisanie o genialnym programie Elite/Eclat jako o czymś o co nikt nie prosił jest głupie. Elite nie odniósł sukcesu ale nie dlatego że nikt o niego nie prosił! Innymi słowy - Głupawy tekst i nic ponadto. Co do Volvo 460 to takie kreacje u VW sprzedawały się bardzo dobrze. Volvo 440 też się słabo sprzedawał a jeszcze gorzej 480-ka. To też były Volvo o które nikt nie prosił??? O naturalnych następców dość popularnej "trzysetki"? A Innocenti Regent? Może i to dobry przykład na podstawową tezę artykułu ale po co akurat przedstawiać tak wyszukaną wersję Allegro na włoski rynek (i montowaną we Włoszech)? No i wreszcie mój kolejny ulubieniec a więc Alfa Sei. O ten samochód prosiło się wiele lat od momentu wycofania przestarzałej Alfy 2600 (Berlina) ze słodkim ale kłopotliwym w produkcji silnikiem sześciocylindrowym. I to nie tylko "się prosiło" ale prosili też klienci (zwłaszcza we Włoszech) złaknieni dużej Alfy. Alfa Sei to wspaniały samochód (wiem bo i niewiele brakowało abym go kupił jako youngtimera) który jednak pojawił się o te 6 lat za późno. I odkładanie tej premiery mu na dobre nie wyszło. W stosunku do Mercedesa W123 był samochodem bardzo dobrym (podobnie jak Lancia Gamma) ale Alfa już cierpiała od kilku lat na kłopoty z jakością nawet w Arese. Sei-ka trafiła w zły czas a jej ciekawy design nie był już u progu lat 80-tych nowoczesny. Czy te fakty uprawniają do postawienia pytania o to kto o niego prosił? Kwestia to dyskusyjna ale widać od razu tendencyjność autora plus działanie na szybki efekt u niezorientowanych czytelników. Kwestia Mustanga wreszcie to też strzał w płot. 2 generacja była bardzo oczekiwana i wobec zmienionej sytuacji na rynku został bardzo dobrze przyjęty i sprzedawał też się nieźle -więc co panie redaktorze? Napiszę więcej ten Mustang też się wtedy podobał co z dzisiejszego punktu widzenia wydaje dziwne ale to tylko pokazuje że pan tamtych czasów nie zna, nie rozumie i dlatego przykłada do nich własną, ale co gorsza, współczesną miarę.
6 lip 16 15:24 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~spider Użytkownik anonimowy
~spider :
No photo ~spider Użytkownik anonimowy
Każde z tych aut wziąłbym w ciemno, w przeciwieństwie do Skody którą tu tak chętnie wciskacie...
28 cze 16 12:09 | ocena: 92%
Liczba głosów:26
92%
8%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~łonetowe dzieci Użytkownik anonimowy
~łonetowe dzieci :
No photo ~łonetowe dzieci Użytkownik anonimowy
jakis duren pisal ten artykul, dlaczego wy tam zatrudniacie dzieci albo piekarzy z zawodu do dzialu motoryzacja ??????
28 cze 16 15:08 | ocena: 83%
Liczba głosów:18
83%
17%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
~Klej :
No photo ~Klej Użytkownik anonimowy
O testy skody też nikt nie prosi a są.
22 cze 16 00:48 | ocena: 93%
Liczba głosów:30
93%
7%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mat Użytkownik anonimowy
~Mat :
No photo ~Mat Użytkownik anonimowy
Osoba która zamieściła na tej liście Forda Mustanga- legendę motoryzacji muscle cars powinna być zwolniona z miejsca... Legendy się szanuje
29 cze 16 10:47 | ocena: 69%
Liczba głosów:13
69%
31%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~edzio Użytkownik anonimowy
~edzio :
No photo ~edzio Użytkownik anonimowy
A gzie Polonez i 126p-to dopiero samochody dla kosmitów
28 cze 16 12:01 | ocena: 82%
Liczba głosów:11
82%
18%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qazqwert Użytkownik anonimowy
~qazqwert :
No photo ~qazqwert Użytkownik anonimowy
Mutang i tak świetny :)
20 cze 16 22:20 | ocena: 86%
Liczba głosów:14
86%
14%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Archiwum / Auto Bild

Lotus Elite

Colin Chapman, szef Lotusa, oczyma wyobraźni widział, jak klienci jego firmy żenią się (rzadziej wychodzą za mąż), kupują tapicerowane meble, rodzą im się dzieci, i pomyślał sobie: musimy dotrzymać im kroku! Dlatego też firma zdecydowała się na zbudowanie prawdziwego auta 4-osobowego, z wygodnymi fotelami, imitacją drewna na desce rozdzielczej i klimatyzacją.

W topowym wyposażeniu była nawet dostępna automatyczna skrzynia biegów. A klienci pomyśleli sobie: ten nasz Colin chyba kompletnie zwariował! Kupmy lepiej jakieś TVR, bo Lotus najwyraźniej przeżywa problemy egzystencjalne. No i kupowali.

9 aut, o które nikt nie prosił... (slajd 1 z 9)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego