Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Audi 50 - klasyk, który wyprzedził Golfa

Przerobienie tańszego Polo na droższe Audi 50 może być opłacalne z ekonomicznego punktu widzenia. Jednak prawdziwi fachowcy potrafią rozpoznać takie fałszerstwo. W palecie rozróżnia się modele z kanciastym zakończeniem dachu (od września 1974 r. do września 1976) oraz auta z zaokrąglonym zakończeniem (od IX 1976 r. do VIII 1978). Poza tym było jeszcze 43 000 aut w wersji A0, wyprodukowanych przed wprowadzeniem do oferty Polo w marcu 1975 r. Na samochód w dobrym stanie trzeba dziś wydać przynajmniej 8500 euro. Można też znaleźć auto z szyberdachem, ale takie egzemplarze są droższe.

Audi 50 - klasyk, który wyprzedził Golfa (slajd 11 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego