Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.274.554.171.79
Średnio4.514.694.411.98
Najdrożej4.934.854.662.17

Auto Nostalgia - klasyki na salonie

16 maja 14 20:51

Auto Nostalgia - wystawa klasycznych pojazdów - już po raz czwarty przyciąga wszystkich fanów dawnej motoryzacji. Oto nasza gorąca relacja z dnia prasowego.

Udostępnij
0
Skomentuj

Auto Nostalgia to największa w Polsce wystawa zabytkowych pojazdów. Ekspozycja zajmuje 2 hale centrum wystawienniczego w Warszawie, przy ul. Marsa 56 C.

Spośród kilkuset pojazdów uwagę przyciągają zabytkowe Mercedesy - poprzednicy klasy S coupe oraz Pagody (W113).

Auto Nostalgia 2014 - Mercedesy S coupe Auto Nostalgia 2014 - Mercedesy S coupe Foto: Roman Dębecki / Auto Świat

Porsche przyciąga wzrok najnowszym 911 Targa i jej sześcioma poprzedniczkami.

Sensacją jest prezentacja dwóch modeli polskich przedwojennych samochodów CWS odbudowanych od podstaw przez kolekcjonerów.

CWS CWS Foto: Roman Dębecki / Auto Świat
CWS CWS Foto: Roman Dębecki / Auto Świat

Na stoisku Auto Świat Classic uwagę przyciągał Żuk z naklejonym na boku zdjęciem Warszawy M20 oraz dwie Mazdy MX-5.

Auto Nostalgia 2014 - Auto Świat Classic Auto Nostalgia 2014 - Auto Świat Classic Foto: Roman Dębecki / Auto Świat

Na Auto Nostalgii podziwiać można także zabytkowe Citroeny, BMW, Polonezy i Polskie Fiaty - w tym startujące w historycznym rajdzie Monte Carlo.

Niestety, wbrew cześniejszym zapowiedziom nie udało się zgrodzadzić 12 stuletnich samochodów, ale na stoisku nalicztliśmy ich 7 - co jest i tak znakomitym rezultatem.

Wśród 100-latków na szczególną uwagę zasługuje jedyny w Polsce samochód parowy Grout.

Auto Nstalgia czynna jest w sobotę 17 maja od 10.00 do 18.00, a w niedzielę 18 maja od 10.00 do 17.00 w halach przy ul. Marsa 56 C wWarszawie. Bilety kosztują 20zł. Na miejscu jest wygodny parking na 1500 pojazdów.

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej