Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

Porsche 911 (901) z 1964 roku - ze stodoły do muzeum

Komentarze (14)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięki hitlerowi a kim był hitler to nie trzeba chyba tłumaczyć (też Austriak :-)) oraz jego propozycja czołgu PzKpfw VI, która (VK 45.01), mimo interesującej transmisji, okazała się totalnym niewypałem. Po wojnie kiedy stary Doktor Honoris Causa, siedział we francuskim więzieniu jego syn przerabia Garbusa na samochód sportowy. Chciał konsekwentniej ale zdecydował się na "Garbusa 2". Ten pojazd będący z jego konstrukcyjnego układu zaprzeczeniem auta sportowego powoli zdobywa markę i sławę. Dlaczego? Jest drogi! Fakt, solidnie budowany, ale jako 4 cylindrowe (1.1 40 KM, potem 1.3 i 44 KM a jako 1.3S to nawet 60 KM!) małe autko o skromnych osiągach jak na cenę w jakiej jest oferowany, jego sukces jest zastanawiający. Mnie zastanawia on już dawna. Sukces 911-ki rozumiem ale dlaczego Porsche udało się dojść do tej 901-ki bez wcześniejszego bankructwa to tego nie rozumiem. Podobnie jak nie rozumiem wczesnych sukcesów Porsche w USA. Poza 928-ką nie jestem fanem Porsche i nie lubię tej marki choć cenię jej sukces właśnie, sukces jakby wbrew logice, ale pewnie za słabo znam jej wczesną historię bo powód jakiś sukcesu 356-ki przecież jest.
16 gru 17 16:32 | ocena: 63%
Liczba głosów:24
38%
63%
| odpowiedzi: 11
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~fieldgrey tt:
No photo ~fieldgrey tt Użytkownik anonimowy
18 gru 17 12:23 użytkownik ~fieldgrey tt napisał
Rozumiem, że niektórym trudno zrozumieć, że w XIX wieku niemiecki (o Austriakach można mówić dopiero po II WŚ) konstruktor budował auta, które zdobywają uznanie dopiero w XXI
Du hast gar keine Ahnung wer, wann und wo war ein Deutscher oder Oesterreicher. Ich habe ein Vorschlag fuer dich. Schau' mal auf die Wiki-Seiten die in deutscher Sprache verfasst sind, da findest du schnell als wer Ferdinand Porsche geboren wurde. To tak odnośnie twych cokolwiek zabawnych wynurzeń o tym od kiedy można mówić o Austriakach. Piszesz także, że budował on w XXI wieku AUTA. Możesz wymienić więc co najmniej 2 z tego okresu? Możesz też napisać, które z nich zdobyły uznanie w XXI wieku? Czekam na konkretne merytoryczne przykłady. Jesteś zabawnym pajacem, nawet nie znafffttsom. Gie wiesz, gie rozumiesz i to jest właśnie zabawne.
18 gru 17 18:27 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rhamsin jr. Użytkownik anonimowy
~Rhamsin jr.
No photo ~Rhamsin jr. Użytkownik anonimowy
do ~Khamsin:
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
16 gru 17 16:32 użytkownik ~Khamsin napisał
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięk
No popatrz, no i co teraz? Niech sie Porsche sprzeda ukraincom jak FSO i bedziesz mógl lepiej spac...sadze..
17 gru 17 22:26 | ocena: 60%
Liczba głosów:15
60%
40%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~Rhamsin jr. :
No photo ~Rhamsin jr. Użytkownik anonimowy
17 gru 17 22:26 użytkownik ~Rhamsin jr. napisał
No popatrz, no i co teraz? Niech sie Porsche sprzeda ukraincom jak FSO i bedziesz mógl lepiej spac...sadze..
Jeśli chciałeś pokazać jak nienachalnie jesteś inteligentny to udało ci się to paradnie.
18 gru 17 00:13 | ocena: 55%
Liczba głosów:11
55%
45%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~merol Użytkownik anonimowy
~merol :
No photo ~merol Użytkownik anonimowy
Mam takie same odczucia co Khamsin. Totalnie nie rozumiem sukcesu 356 (wczesnych 911 też).
Poza tym rodzina Porsche i Piech to kompletne nieporozumienie. Od kilku pokoleń kłótnie o kasę i wpływy w marce.
Wszyscy (prawie) mają na imię Ferdynand!
19 gru 17 00:06 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~fieldgrey tt Użytkownik anonimowy
~fieldgrey tt
No photo ~fieldgrey tt Użytkownik anonimowy
do ~Khamsin:
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
16 gru 17 16:32 użytkownik ~Khamsin napisał
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięk
Rozumiem, że niektórym trudno zrozumieć, że w XIX wieku niemiecki (o Austriakach można mówić dopiero po II WŚ) konstruktor budował auta, które zdobywają uznanie dopiero w XXI
18 gru 17 12:23 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Polak sam w dolinie Użytkownik anonimowy
~Polak sam w dolinie
No photo ~Polak sam w dolinie Użytkownik anonimowy
do ~Khamsin:
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
16 gru 17 16:32 użytkownik ~Khamsin napisał
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięk
Cyt.:"(...) dlaczego Porsche udało się dojść do tej 901-ki bez wcześniejszego bankructwa to tego nie rozumiem." Jakież to swojskie, takie nasze polskie...
18 gru 17 15:55 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~polska język trudna język Użytkownik anonimowy
~polska język trudna język
No photo ~polska język trudna język Użytkownik anonimowy
do ~Khamsin:
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
16 gru 17 16:32 użytkownik ~Khamsin napisał
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięk
" Mnie zastanawia on już dawna." Może nie krytykuj więcej dziennikarzy onetu, ok?
18 gru 17 15:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~rocky Użytkownik anonimowy
~rocky
No photo ~rocky Użytkownik anonimowy
do ~Khamsin:
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
16 gru 17 16:32 użytkownik ~Khamsin napisał
Nie rozumiem sukcesu marki Porsche. Sukcesu Ferdynanda Porsche, syna (Ferry). Ojciec z piętnem zbrodniarza wojennego. Największe i ostanie dokonania tegoż to raptem Garbus, który de facto nie był jego konstrukcją a sukces tego auta był możliwy tylko dzięk
Bzdury wypisujesz mały człowieczku ale myślisz, że błysnąłeś !
18 gru 17 10:49 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~merol:
No photo ~merol Użytkownik anonimowy
19 gru 17 00:06 użytkownik ~merol napisał
Mam takie same odczucia co Khamsin. Totalnie nie rozumiem sukcesu 356 (wczesnych 911 też).
Poza tym rodzina Porsche i Piech to kompletne nieporozumienie. Od kilku pokoleń kłótnie o kasę i wpływy w marce.
Wszyscy (prawie) mają na imię Ferdynand!
Nie, no nie przesadzajmy, sukces 911-ki można zrozumieć. To wreszcie był już sześciocylindrowy samochód, który nie był oparty na Garbusie. Zachował jego układ ale to i tylko tyle - żadna zbrodnia. Wreszcie klasyczne Maserati też miały układ dokładnie taki sam jak... duży Fiat. Wyglądała 911-ka także już jak dorosły samochód a uroda jego mogła się podobać. Problem z 356-ką jest zasadniczy. 40 KM? 4 cylindry i zwykły rozrząd popychaczowy? Uroda pierwszej serii też co nieco uboga. Naprawdę niedaleko ten model upadł od Garbusa.
19 gru 17 00:41
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~rocky:
No photo ~rocky Użytkownik anonimowy
18 gru 17 10:49 użytkownik ~rocky napisał
Bzdury wypisujesz mały człowieczku ale myślisz, że błysnąłeś !
Dziękuję za merytoryczny i krytyczny komentarz. Jak rozumiem ty także nie potrafisz udzielić jakiejkolwiek, nawet najbardziej ogólnej odpowiedzi na moje pytanie. Zabawny wysyp inteligentnych inaczej i jednak słabo trollujących. Tylko tyle potrafisz czy wyślesz mnie jeszcze do lekarza?
18 gru 17 18:32
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~polska język trudna język:
No photo ~polska język trudna język Użytkownik anonimowy
18 gru 17 15:52 użytkownik ~polska język trudna język napisał
" Mnie zastanawia on już dawna." Może nie krytykuj więcej dziennikarzy onetu, ok?
Mój post to nie oficjalna publikacja pod marką znanego wydawcy, pajacu. Widzę, że tego nawet nie rozumiesz. Piszę POSTY a nie artykuły i jeśli robię to szybko albo przy okazji folgowaniu innym czynnościom, to nierzadko się mylę. Tu chodzi o zwykłe opuszczenie przyimka, ewidentny błąd wynikający z pośpiechu czy nieuwagi a nie braku znajomości prawideł pisowni - to jest tak ewidentne, że aż obraża inteligencję. Jak widać nie twoją. Brak inteligencji i brak formatu. Więcej - małość i potrzeba hejtu. Pewnie wrodzona.
18 gru 17 18:13
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
do ~Polak sam w dolinie:
No photo ~Polak sam w dolinie Użytkownik anonimowy
18 gru 17 15:55 użytkownik ~Polak sam w dolinie napisał
Cyt.:"(...) dlaczego Porsche udało się dojść do tej 901-ki bez wcześniejszego bankructwa to tego nie rozumiem." Jakież to swojskie, takie nasze polskie...
No temat "spadł" na onet i zrobił się ruch w "interesie" bo do Auto Świat Classic mało kto zagląda - zbyt trudne medium. Tabuny znafftsuff ruszyły w wypisywaniem głupot lub po prostu tępych postów. A ty, jak udowadniasz, masz duży problem z czytaniem ze zrozumieniem. To wypadkowa i słabej inteligencji a do tego przecież, na temat historii firmy Porsche z dekady lat 50-tych nie masz najbardziej nawet bladego pojęcia. A nadto, nie potrafiłeś zrozumieć nietrudnego przecież przekazu. To co napisałeś i to jak zrozumiałeś moje pytanie, określę, z racji ogromnego szacunku do Polaków (sam przecież nim jestem), następująco - Jakież to głupie, takie twoje, takie małe.
18 gru 17 18:04
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Greg jest Żydem Użytkownik anonimowy
~Greg jest Żydem
No photo ~Greg jest Żydem Użytkownik anonimowy
do ~rocky:
No photo ~rocky Użytkownik anonimowy
18 gru 17 10:49 użytkownik ~rocky napisał
Bzdury wypisujesz mały człowieczku ale myślisz, że błysnąłeś !
ten stary ale jary model Porsche na pewno ktoś doprowadzi do stanu 'perełka' i pójdzie za duży hajs na licytacji.
nie zmienia to faktu że jednym z ciekawszych pojazdów sportowych dostępnych na rynku jest włoskie Ferrari F12.
to pojazd bez kompromisów i jeśli kogoś stać to moim zdaniem warto wydać na niego około pół miliona euro.
18 gru 17 17:29
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.