Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.354.494.281.98
Średnio4.684.824.562.14
Najdrożej4.965.084.792.29
Trabant 1.1 - takie auto też może być kultowe

Komentarze (24)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~Pancio Użytkownik anonimowy
~Pancio :
No photo ~Pancio Użytkownik anonimowy
Kiedys mnie taka wersja 1,1 ... tak zaskoczyla ze musialem sie nagimnastykowac by dojsc i wyprzedzic . Mocny motor jak na mase tego trbiego, ale gdy mialem dwutakta to dopiero bylo... ten zapaszek, gang silnika, te skrzypiace plastiki... 2 dni sie robilo zeby 5 dni jezdzic... i wszystko mozna bylo naprawic przed domem....ba, nawet w drodze na urlop szlo wszystko doprowadzic do stanu by dojechac i wrocic z urlopu... to byly piekne czasy.
26 paź 18:33 | ocena: 100%
Liczba głosów:6
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~siop Użytkownik anonimowy
~siop :
No photo ~siop Użytkownik anonimowy
Kupiłem trabipolo na poczatku 1990 roku i był to taki pierwszy samochód w Gdańsku. Musiałem przecierać szlaki w urzędzie, bo pani stwierdziła: trabantów już nie rejestrujemy. Dopiero po ekspertyzie , że to czterosuw się udało. Jeździł świetnie, bo start miał niesamowity. Był lekki a silnik spory. Niestety wystraszyli mnie w serwisie, części do niego nie było, a te które były miały inny przelicznik niż cały samochód sprowadzany w jakimś barterze. Więc sprzedałem go z przebitką, dołozyłem i kupiłem poloneza.
26 paź 13:29 | ocena: 57%
Liczba głosów:7
57%
43%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pabomi Użytkownik anonimowy
~pabomi
No photo ~pabomi Użytkownik anonimowy
do ~wlad:
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
26 paź 13:29 użytkownik ~wlad napisał
Taa bezawaryjne a jak co chwilę (w instrukcji 500km lub co 2 tyg.) nienatowotowałeś sworzni w zwrotnicach to kręciłeś kierownicą jak w Tatrze bez wspomagania i jeszcze w miejscu.
Odpowiem Ci tak albo nie miałeś trampka polo, albo p,,,,, głupoty ,
26 paź 14:17 | ocena: 100%
Liczba głosów:9
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~hehe Użytkownik anonimowy
~hehe :
No photo ~hehe Użytkownik anonimowy
to obecnie produkowane dojcze eht noje tdiki może sa dwusuwami skoro biora więcej oleju na sto km od trampka...
26 paź 10:22 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jan Użytkownik anonimowy
~jan :
No photo ~jan Użytkownik anonimowy
Niby jak można poddać duroplast recyklingowi? Co za bzdury, to akurat nadwozia stalowe można w całości przetwarzać.
25 paź 23:31 | ocena: 88%
Liczba głosów:17
88%
12%
| odpowiedzi: 2
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kijanka Użytkownik anonimowy
~Kijanka :
No photo ~Kijanka Użytkownik anonimowy
Nie ma to jak stary dobry dwusów. 1.1 to nie ten dźwięk, nie ten zapach i nie ten klimat.
26 paź 10:37 | ocena: 90%
Liczba głosów:20
90%
10%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pan hebel Użytkownik anonimowy
~pan hebel :
No photo ~pan hebel Użytkownik anonimowy
Nasi rządzacy zasługują jedynie na takie auta jak Trabant.
26 paź 16:15 | ocena: 80%
Liczba głosów:10
80%
20%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Osyt Użytkownik anonimowy
~Osyt :
No photo ~Osyt Użytkownik anonimowy
Mialem z 10 trabow , z ostatnim rozstalem sie 3 lata temu, wiekszosc z nich bylo odrestaurowane, nalepsze auto jakie mialem to egzemplaz ktory kupilem od dziadka z przebiegiem 38 tys. Nabilem nim 350 tys.zjezdzilem cala europe, bylo extra wstwiony silnik 1.3 robil robote;) na wycieczce we francji rodzina robila sobie zdjecia myslac ze to stary model ferrari;)))))
27 paź 20:08 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~pabomi Użytkownik anonimowy
~pabomi :
No photo ~pabomi Użytkownik anonimowy
Moje pierwsze , kupiłem go roku 1990 w kolorze go w czerwonym , jedyną realną konkurencją był maluch . eksploatowałem go bezawaryjnie pięć lat .Darzę go wielkim sentymentem
26 paź 11:18 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
| odpowiedzi: 4
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~samo sedno Użytkownik anonimowy
~samo sedno :
No photo ~samo sedno Użytkownik anonimowy
mój wujek kupił takiego w 90 roku jasnoniebieskiego w sedanie, z tym silnikiem 1.1 z vw polo auto zamykało licznik, bo jechal ponad 140 km/h i start z miejsca do 80-tki miał iście rakietowy
26 paź 18:44 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
~wlad
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
do ~benchi:
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
26 paź 14:34 użytkownik ~benchi napisał
Trabant polo nie miał takich zwrotnic jak 601. W 1.1 były zwykłe McPhersony jak we wszystkich współczesnych autach.
To już nawet nie wiesz o tym że piszę w kontekscie malucha czyli 126p o czym to zapomniał nawet zakładający wpis. Czytać ze zrozumieniem nie potraficie?
26 paź 14:49 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
~wlad
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
do ~jan:
No photo ~jan Użytkownik anonimowy
25 paź 23:31 użytkownik ~jan napisał
Niby jak można poddać duroplast recyklingowi? Co za bzdury, to akurat nadwozia stalowe można w całości przetwarzać.
A taki recykling że POrabać szoferkę na kawałki i w piecu spalić. Jak kto ma piec na blachy to jeszcze kilka obiadów ugotuje.
26 paź 13:25 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
0%
100%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
~benchi
No photo ~benchi Użytkownik anonimowy
do ~wlad:
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
26 paź 13:29 użytkownik ~wlad napisał
Taa bezawaryjne a jak co chwilę (w instrukcji 500km lub co 2 tyg.) nienatowotowałeś sworzni w zwrotnicach to kręciłeś kierownicą jak w Tatrze bez wspomagania i jeszcze w miejscu.
Trabant polo nie miał takich zwrotnic jak 601. W 1.1 były zwykłe McPhersony jak we wszystkich współczesnych autach.
26 paź 14:34 | ocena: 100%
Liczba głosów:4
100%
0%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Nie chciało mi się pisać komentarza do tego artykułu bo i o czym... ale zastanowiło mnie jednak parę rzeczy. Zacznę od tego, że nigdzie nie znalazłem informacji, że fenoplasty podlegają recyklingowi. Wedle jakiego więc źródła autor twierdzi że, duroplast Trabanta się do recyklingu nadaje? Trabant 1.1 nie będzie nigdy prawdziwym klasykiem bowiem to jedynie hybryda, samochód nieprawdziwy. Bowiem łączy w sobie technikę z głębokich lat 50-tych z techniką lat 80-tych. Hybrydą powstałą nie wskutek normalnych dla kapitalistycznych przedsiębiorstw decyzji a decyzją polityczną. Ten samochód cieszy się jedynie powodzeniem, głównie (a w zasadzie wyłącznie) na terenie Niemiec wschodnich, ponieważ przy niemal takim samym wyglądzie jak z lat 60-tych oferuje w miarę współczesny silnik zapewniający to, że samochód ten daje się wygodnie użytkować nawet na co dzień, co w przypadku Trabanta 601 jest już stosunkowo trudne w realizacji i wymaga wiele wysiłku tudzież poświęceń. Z drugiej strony Trabant 1.1 jest zaprzeczeniem Trabanta 601. Dla prawdziwego miłośnika Trabanta, wersja z silnikiem Polo może być jedynie uzupełnieniem ale nigdy prawdziwym Trabantem! I to jest problem tego auta jako klasyka. Przynajmniej przez najbliższych 20 lat. Wyobraźmy sobie bowiem Citroena 2CV, który np. w 1988 roku otrzymałby trójzaworowy silnik Subaru EK23 jako daleko nowocześniejszy a mieszczący się jeszcze pod maską. Albo Garbusa (1200L) z silnikiem od Polo. To nie byłby już prawdziwy Garbus. Trabant korzysta tu z kilku istotnych czynników. Jest bardzo wielu post-ddr-owskich miłośników Trabanta, którzy wykazują podobne resentymenty jak u nas ci co chwalą gierka. Nie są to najczęściej ludzie przygotowani mentalnie do posiadania prawdziwego oldtimera ale taki Trabant o staroświeckim wyglądzie ale w miarę współczesnym i niekłopotliwym silniku jest łatwym i tanim rozwiązaniem. Pisanie więc o kultowości tego samochodu (1.1) w Niemczech jest tylko o tyle zgodne z prawdą jeśli uściślimy, że chodzi i tereny byłej ddr. Jeśli w Niemczech zachodnich da się dzisiaj zobaczyć Trabanta to niemal bez wyjątku chodzi o dawnych obywateli ddr (lub ich dzieci), którzy tu zamieszkali. Kultowość akurat tej wersji Trabanta to taka tania podróbka. Ten Trabant bowiem, jest symbolem li tylko upadku ddr-owskiej motoryzacji i niczego więcej poza jej biedą.
28 paź 19:11
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Rodez Użytkownik anonimowy
~Rodez :
No photo ~Rodez Użytkownik anonimowy
Świetne osiągi czyli co? 7s do setki?
28 paź 18:52 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Stefan Użytkownik anonimowy
~Stefan :
No photo ~Stefan Użytkownik anonimowy
Wy się nie śmiejcie z trabanta ?? Wezcie pod uwagę produkt generał motors o nazwie ;; Saturn;; typowy unowocześniony produkt mydelniczki tylko propaganda o tym nie pisze jak nie pisze o tym ze czołgi abrams w kazej kofiguracji posiadają niemieckie armaty ?
27 paź 02:26 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~csv Użytkownik anonimowy
~csv :
No photo ~csv Użytkownik anonimowy
są ludzie, którzy zachwycają się maluchami, syrenkami czy trabantami... znaczkami czy monetami... zostawmy ich... niech się bujają z tymi starociami. Kiedyś sami dojdą do wniosku, ze to strata czasu i czysta głupota
26 paź 20:30 | ocena: 79%
Liczba głosów:14
21%
79%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Mam was gdzieś Użytkownik anonimowy
~Mam was gdzieś
No photo ~Mam was gdzieś Użytkownik anonimowy
do ~Tosia:
No photo ~Tosia Użytkownik anonimowy
26 paź 14:50 użytkownik ~Tosia napisał
..."Trabant 1.1 - takie auto też może być kultowe ...". Wszystko byłoby OK lecz istnieją wyłącznie SAMOCHODY.
Gregor nabiał ci ucięli ????
Wiedziałem że takie głupoty może wypisywać tylko facet bez nabiału.
26 paź 15:40
Liczba głosów:0
0%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tosia Użytkownik anonimowy
~Tosia :
No photo ~Tosia Użytkownik anonimowy
..."Trabant 1.1 - takie auto też może być kultowe ...". Wszystko byłoby OK lecz istnieją wyłącznie SAMOCHODY.
26 paź 14:50 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
~wlad
No photo ~wlad Użytkownik anonimowy
do ~pabomi:
No photo ~pabomi Użytkownik anonimowy
26 paź 11:18 użytkownik ~pabomi napisał
Moje pierwsze , kupiłem go roku 1990 w kolorze go w czerwonym , jedyną realną konkurencją był maluch . eksploatowałem go bezawaryjnie pięć lat .Darzę go wielkim sentymentem
Taa bezawaryjne a jak co chwilę (w instrukcji 500km lub co 2 tyg.) nienatowotowałeś sworzni w zwrotnicach to kręciłeś kierownicą jak w Tatrze bez wspomagania i jeszcze w miejscu.
26 paź 13:29 | ocena: 86%
Liczba głosów:7
14%
86%
| odpowiedzi: 3
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Yogi Użytkownik anonimowy
~Yogi
No photo ~Yogi Użytkownik anonimowy
do ~RR:
No photo ~RR Użytkownik anonimowy
26 paź 11:59 użytkownik ~RR napisał
W tytule Trabant 1,1 a na zdjęciu Trabant 601 czyli dwusuw!!!
Nie do końca. Ten na zdjęciu to raczej 1,1, tyle że ze zderzakami od 601. Gril, światła czy chociaż wlew paliwa zdradza że do jednak 1,1.
26 paź 12:03 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~RR Użytkownik anonimowy
~RR :
No photo ~RR Użytkownik anonimowy
W tytule Trabant 1,1 a na zdjęciu Trabant 601 czyli dwusuw!!!
26 paź 11:59 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
25%
75%
| odpowiedzi: 1
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Paz Użytkownik anonimowy
~Paz :
No photo ~Paz Użytkownik anonimowy
Tapicerka jak w Starze silnik inny niż w Polo palił jak smok szmelc jakich mało może jeszcze Wartburg z silnikiem golfowe podobnym mu dorównywał
26 paź 11:35 | ocena: 88%
Liczba głosów:8
13%
88%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Józwa Użytkownik anonimowy
~Józwa
No photo ~Józwa Użytkownik anonimowy
do ~jan:
No photo ~jan Użytkownik anonimowy
25 paź 23:31 użytkownik ~jan napisał
Niby jak można poddać duroplast recyklingowi? Co za bzdury, to akurat nadwozia stalowe można w całości przetwarzać.
Pierwsze słyszę tę nazwę. Smuga dymu? policzmy 5-6l/100 daje 50-60l benzyny na 1000. Oleju norma w Trabancie, to 1:50 (stihle)- to daje 1l oleju na 1000km. Wile czrosuwów"" wydala więcej, na polskich drogach.
26 paź 09:36 | ocena: 100%
Liczba głosów:8
100%
0%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.