CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.134.243.931.56
Średnio4.304.534.131.75
Najdrożej4.594.664.592.21
Volvo 740/940 | Niewymagający szwed

Komentarze (77)

Napisz komentarz
No photo
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
~best cars ever :
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
na zdjeciu numer 3 widac kombi ktore nie jest modelem 940 lecz 960. No coz mialem 960 top specyfikacje rok 1994 3.0 V6 rzedowka o mocy 204 MK z przebiegiem lekko powyzej 400 000 mil co daje ok 650 000 km, pomimo tak wysokiego przebiegu, bylem nim na trasie Anglia - Polska 3 razy I nigdy mnie nie zawiodl. moglbym o nim pisac I pisac ale musze wracac do pracy... ostatecznie padl mi kompresor z klimatyzacji I przeznaczylem to auto na dojazd do pracy tylko. Tak na marginesie, moglem wepchnac do niego plyty gipsowe 2.4m /1.2 I zamknac tylna klape.
13 lip 14 09:31 | ocena: 94%
Liczba głosów:50
94%
6%
| odpowiedzi: 11
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~850940man Użytkownik anonimowy
~850940man :
No photo ~850940man Użytkownik anonimowy
Panowie i Panie. Mialem ze 100 samochodów, używanych normalnie. Nie sprowadzam aut. Różne marki zawsze przeplatalem Volvem. I nauczyłem sie, ze są to auta które pracują dla Ciebie a nie jak w innych markach, trzeba robić na nie żeby jeździły. Nawet z 480 nie mialem problemów. Przy przebiegu 0.5 miliona są dopiero dotarte. Mam teraz 2 i nie chce widzieć innych aut. Będę tylko ciągle dokupował kolejne modele i wiem, ze każdym jak wsiądę to mogę od razu jechać na drugi koniec Europy bez wyłączania silnika. Pozdro dla Volvo Fanów.
19 cze 15 11:32 | ocena: 100%
Liczba głosów:13
100%
0%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~jasnasprawa Użytkownik anonimowy
~jasnasprawa
No photo ~jasnasprawa Użytkownik anonimowy
do ~kafar:
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
10 wrz 15 20:46 użytkownik ~kafar napisał
...mam 965 II wersja polar 95r. 3.0 kombi robioną tylko na Skandynawię z full wypasem , ale bez elektrycznego ustawiania przednich foteli , bo to w mrozach podbiegunowych nie dawało rady i volvo odpuściło . Ściągnięta od Szweda . Jeżdżę nią od 10 lat i c
To ciekawa i zastanawiająca jest uwaga na temat niemieckiej elektroniki . Niemcy chełpią się w świcie producentów samochodów niemal wyłącznością w tym aspekcie produkcji aut , a potem sami recenzują jakość i trwałość tej produkcji . I co !? . I wychodzi im , że francuskie samochody są kiepskiej jakości , bo elektronika im siada już jak tylko wyjadą z salonu . Ta elektronika , właśnie ta , która paradoksalnie jest produkcji niemieckiej . Czy to zbieg okoliczności , czy celowe może działanie ??. Bo co ! . Bo niemieckie auta są najlepsze na świeci , bo ich elektronika daje możliwości pojeżdżenia tymi samochodami do pierwszego przeglądu . Oczywiście przejaskrawiam , ale czy nie o to tu chodzi ? , bo właśnie tak to ogólnie , karykaturalnie to wygląda . Wiadomym jest to , że Volvo to klepak był . Zbierał najlepsze części , rozwiązania techniczne z całej branży i pakował to we własny Szwecki futerał zakrapiając go nowinkami technicznymi własnej myśli twórczej , których nikt jeszcze nie miał . To dawało rezultat , może mało wyszukanej formy auta , ale za to trwałej i bezpiecznej . Volvo w Europie przez to było niedoceniane . W Stanach było i jest symbolem wyszukanej marki o czym nie wszyscy wiedzą .
11 wrz 15 00:02 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Stefan Użytkownik anonimowy
~Stefan :
No photo ~Stefan Użytkownik anonimowy
Kupiłem rok temu 940. Z powodu kolizji byłem zmuszony kupić coś na "szybko". Za jakimś samochodem rozglądałem się 2 tygodnie ale byłem rozczarowany autami które oglądałem. Bardzo ciężko jest kupić samochód za kwotę 7 tysięcy złotych i pokonywać nim 30-40 tysięcy kilometrów rocznie ( są auta z pordzewiałą karoserią, w słabym stanie technicznym - generalnie auta, które maksymalnie wytrzymają 2 lata użytkowania). Byłem tak zmęczony i znudzony oglądaniem złomowatych aut, że jak tylko trafiłem na Volvo 940 to wziąłem te auto od niechcienia. Za auto zapłaciłem 3500 zł z założeniem, że po roku użytkowania go sprzedam. I wiecie co? Szkoda mi go sprzedawać, tak polubiłem ten samochód, że trudno byłoby mi się z nim rozstać. Auto było garażowane, i ma lakier w dobrym stanie, każdy go ogląda mówi, że prezentuje się świetnie ( mój mechanik powiedział, że buda wytrzyma jeszcze spokojnie 6 lat!!!! Auto ma przecież 21 lat ). Mam motor benzynowy 2.3 8v 131 KM na szybkie trasy bardzo dobrze się spisuje ( 140-150 km/h mu nie straszne ), w mieście do dynamicznej nazwy się nie nadaje, szkoda mi "pałować" silnik do odcięcia. Spalanie na trasie 12 LPG, w mieście 14-15 LPG. Gość, który sprzedawał uczciwie przyznał, że auto ma przejechane ponad 600 tysięcy kilometrów, w przszłości auto miało jakąś stłuczkę ( widać po szparach w masce ). Do tego modelu mam jedno zastrzeżenie - jest nim spalanie, motor ma za małą moc na tą "budę", trwałość silnika jest znakomita. Kupiłem wersję "gołą" - nie mam klimy, ABSu, poduszek powietrznych, standardowe audio też jest do kitu. Gdybym kupił bogatszą wersję, byłbym bardziej zadowolny. Jeżeli, komuś nie przeszkadza spalanie gazu na poziomie 12-15 litrów na 100 kilometrów to niech kupuje bez zastanowienia. Grunt aby auto nie było pordzewiałe i silnik miał niezłą kompresję. Każdy z sympatią odnosi się do "babci Volvo" od znajomych do innych kierowców. Zachęcam do tego aby się przejechać tym autem, jest niezwykle komfortowe.
2 sty 15 00:08 | ocena: 100%
Liczba głosów:11
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
~kafar :
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
...mam 965 II wersja polar 95r. 3.0 kombi robioną tylko na Skandynawię z full wypasem , ale bez elektrycznego ustawiania przednich foteli , bo to w mrozach podbiegunowych nie dawało rady i volvo odpuściło . Ściągnięta od Szweda . Jeżdżę nią od 10 lat i cały czas mi się morda cieszy , jak nią prowadzę . Nazywam ją weranda . To prawda z tym tylnym zawieszeniem . Są tam nivomaty ( to taki teleskop samopoziomujący się ) , ale można je zastąpić fordowskim zamiennikiem po małym podszlifowaniu górnego ucha mocowania śruby ( zainteresowany będzie wiedział o co chodzi ) . Volvo ma jedno do dwu milimetrowy skos , a fordowskie są proste . Zamiast 1800zł za sztukę płacisz tylko 900 za komplet . Jest jeszcze tylny resor piórowy poprzeczny syntetyczny . Wykonany jest z jakiegoś włókna , laminatu i sprzęga tylne wahacze zastępując poprzeczny drążek lub belkę skrętną . Należy sprawdzić czy resor jest cały , bo to droga i trudno dostępna część . Rozwiązanie od Rolsa . Auto prowadzi się równo i jedzie zawsze jak po stole . Jak zwykle najsłabszą strona mechaniki tego wozu jest niemiecka elektronika bosha . Trzeba czyścić styki . Jak coś w temacie zacznie szwankować to całą wiązkę , przyciski , włączniki trzeba potraktować czyszcząc to i owo , i spraw się zamyka , dział dalej . Tuleje wahaczy , drążki , łączniki , sworznie wszystko do dostania bez problemów w cenie niemiecki części do ich wynalazków , nawet chyba taniej . Jak kogoś stać na szrotwagon w stylu passata to i na jakiegoś volviaka na pewno mu nie zabraknie , a frajda dużo większa zapewniam . Komplet rozrządu , miesiąc temu wymieniałem plus pompa wody . Części z górnej półki z robotą to koszt wymiany 900 zł . Proszę porównać . Najgorszym wrogiem i słabym punktem tej marki jest "Pan Mirek" z warsztatu , który się zna na wszystkim , czyli na niczym . Więc auto potrzebuje zdolnego mechanika nie prostego wymieniacza . W Volvo jest tak , że tam nie ma nic na siłę , bo na wszystko jest sposób . Z praktyki powiem tak , to co mi się popsuło w moim aucie , to zrobił to mechanik , który wymieniał coś innego , wymieniał , nie naprawiał . Markę tą , te modele proponuję tym , którzy potrafią się sami zająć prosta mechaniką samochodową . Wtedy jest to sens . Bo jeździć po serwisach i czyścić styki elektrycznych szyb to nie ma sensu ekonomicznego , ponieważ w trakcie czyszczenia pan Mirek między czasie popsuje pół auta ...tak to wygląda . O serwisie volvo także należy zapomnieć , bo zdzierają bezzasadnie i nie dają gwarancji na skuteczność co stawia ich na równi z panem Mirkiem . Pozdrawiam wszystkich pasjonatów volviaków .
10 wrz 15 20:46 | ocena: 94%
Liczba głosów:31
94%
6%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Andrzej Użytkownik anonimowy
~Andrzej :
No photo ~Andrzej Użytkownik anonimowy
"mocniejsze trunki kupuje się trudniej niż w innych państwach broń".Co ty pierdzielisz za farmazony i wciszkasz ludziom kit!!Byles kiedys w Szwecji+ Probowales kupic mocniejszy trunek? Jak kiedys bedziesz to idz do "Systembolaget" i kup sobie do woli ile masz ochote.Bez ograniczen.Chyba ze cie na to nie stac pajacu.Przestan powielac schamaty podobnych tobie "znafcow" co to onegdaj byli w Ystad i sprzedali pare flaszek albo pare paczek papierosow. ..A tak na margionesie: mialem 745,945,940(do dzis uzytkowane przez mojego tate i za skarby nie chce og oddac), 2x v70 i teraz XC70.Ale seria stare Volva z serii 700 badz 900 zwane w Szwecji "suskontainer"(kontener Socjaldemokratow" badz "snabbaste værdens traktor" (najszybszy traktor swiata) to sa samochody nie do zajechania.I 1 mln km na ich liczikach to nie dziwota.Oczywiscie z orginalnymi szwedzkimi beznynowymi silnikami B21 badz B32.Diesle w tych samochodach byly juz niemieckie i zdecydowanie bardziej szajsowate.
23 lis 14 13:38 | ocena: 74%
Liczba głosów:23
74%
26%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ndof Użytkownik anonimowy
~ndof
No photo ~ndof Użytkownik anonimowy
do ~kafar:
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
10 wrz 15 22:19 użytkownik ~kafar napisał
...masz rację jeżeli się rozchodzi o serię 900 z początku produkcji , kiedy ta zastąpiła serię 700 . Pod koniec lat produkcji już takie oczywiste to nie było . Na początku 940 od 960 można było odróżnić zderzakami . W 940 montowane były jeszcze te z mode
Kilka uwag, bo jeszcze ktoś to przeczyta i potraktuje poważnie...
940 od przedliftowego 960 nie różnił się zderzakami, bo te były takie same. Niektóre 960 miały na górze zderzaka chromowaną albo lakierowaną listwę i to wszystko. Te dwa modele różniły się wizualnie pokrywą silnika (w 960 aluminiowa maska sięga do samej szyby, w 940 między maską a szybą jest jeszcze podszybie) i wnętrzem (inna deska).
Panowie, już na pierwszy rzut oka widać, że na zdjęciu nr 3 jest 940 MkII, rocznik 1996 (modelowy, bo fizycznie może być 1995). Ma jeszcze stare listwy przy tylnej bocznej szybie karoseryjnej (nowe pojawiły się w 1997) i pomarańczowe kierunkowskazy (od 1997 były białe), ale już są listwy na błotniku za tylnym kołem, są chowane zagłówki z tyłu, są felgi Adhara, domyślne od 1996 roku. Od początku produkcji 940 w 1991 roku auta te były dostępne z silnikami diesla i benzynowymi. Sześciocylindrowe diesle z turbo i IC 122KM, benzynowe (tylko czterocylindrowe!) 8V, 16V, wolnossące i doładowane od 112KM (B200F) do 200KM (B200GT). Diesle wypadły z oferty w 1995, zatem na zdjęciu mamy turbobenzynę, bo od 1996 były tylko takie. B230FK 131KM, B200FT 155KM i B230FT 165KM. Wycieraczki reflektorów kto chciał to miał, zamawiało się i były. Przy czym od bodajże 1996 były czarne, wcześniej srebrne/szare. Polar nie było oznaczeniem rynku skandynawskiego, np. mój Polar to wersja włoska. Polary trafiały się na każdym rynku, nawet w USA. Oznaczenia 944, 945, 964 i 965 nigdy nie znalazły się na samochodzie, w folderach czy gdzie tam jeszcze. To jest wewnętrzny kod volvo, jest w VINie, był na fakturach, w dokumentach itd, ale nawet w homologacji widnieje 940 i 960. Ostatnia cyferka zwyczajnie oznacza ilość drzwi:)
Jak ktoś chce niech pyta, choć nie wiem, kiedy tu znów zajrzę.
9 lis 15 23:41 | ocena: 73%
Liczba głosów:11
73%
27%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pani Jasno-górowska Użytkownik anonimowy
~Pani Jasno-górowska :
No photo ~Pani Jasno-górowska Użytkownik anonimowy
Zaglądajcie pod maskę silnika volvo i podziwiajcie inżynierów szwedzkich, którzy każą cześć przemyśleli, narysowali, a następnie technolodzy części wykonali w milionach sztuk - a teraz pomyślcie - ile dziesiątek lat jesteśmy za Szwedami
9 sie 14 08:13 | ocena: 98%
Liczba głosów:42
98%
2%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~misiek Użytkownik anonimowy
~misiek
No photo ~misiek Użytkownik anonimowy
do ~Andrzej:
No photo ~Andrzej Użytkownik anonimowy
23 lis 14 13:38 użytkownik ~Andrzej napisał
"mocniejsze trunki kupuje się trudniej niż w innych państwach broń".Co ty pierdzielisz za farmazony i wciszkasz ludziom kit!!Byles kiedys w Szwecji+ Probowales kupic mocniejszy trunek? Jak kiedys bedziesz to idz do "Systembolaget" i kup sobie do woli ile
fajnie ze znasz markę volvo i możliwość zakupu alkoholu w szwecji. ale dlaczego obrażasz autora tekstu. być może jest nie precyzyjny ale to nie uprawnia cie do takiego słownictwa. ja uważam że to ty jesteś burak.
27 wrz 15 09:46 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
~kafar
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
do ~best cars ever:
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
9 sie 14 10:04 użytkownik ~best cars ever napisał
940 nie mialy lakierowanych lusterek I spodow zderzaka, a ten na zdjeciu 3 ma. jest to flagowy model z duzym wyposazeniem, jak elektr fotele z pamiecia 3 pozycji, gdzie w latach 1989 bylo czyms wyjatkowym, jak rowniez wiele innych gadzetow.
...masz rację jeżeli się rozchodzi o serię 900 z początku produkcji , kiedy ta zastąpiła serię 700 . Pod koniec lat produkcji już takie oczywiste to nie było . Na początku 940 od 960 można było odróżnić zderzakami . W 940 montowane były jeszcze te z modeli serii 700 , tak jak piszesz w 960 je lakierowali . w latach 90-tych one nabrały innego pełniejszego kształtu . Tylko !, ale kluczowym było to czego nie widać , czyli silnik , zawieszenie i wyposażenie wnętrza . Benzyniaki były tylko w 960 , była to rzędowa szóstaka o mocy 190KM , a w 940 montowano diesle . Dla laika każde volvo było volvem i tyle . Dopiero seria po liftingu 960II była odróżniająca się od 940 wyraźnie na zewnątrz i wewnątrz . Moim zdaniem to jest 960 z pierwszego wczesnego okresu produkcji . Widać tam trochę skóry na fotelach , a tego w wersji ekonomicznej jaka była 940 nie montowali na początku , tak jak wycieraczek reflektorów i te wycieraczki chyba sprawę przesądzają ... , to pierwszy model 960 kombi . W latach 90-tych modele 940 można było już doposażać według zamówienia . Więc można wyszukać 940 oczywiście w dieslu z wycieraczkami reflektorów , skórzaną tapicerka , klimatyzacją i prostym zawieszeniem ..., oraz lakierowanymi zderzakami o nowych kształtach . Tak to działało . Była także seria "polar" robiona specjalnie pod skandynawskie gusta i to były modele można rzec ująć specyficzne na tamte lata , bo jakby robione na zamówienie z plakietką na karoserii "POLAR" lub dopiskiem "5" w końcówce symbolu modelu , czyli 945 i 965 ...niektórzy mają to jako 944 lub 964 . W volvo było tak zawsze , że to wyposażenie auto nadawało symbol modelu serii . Wizualnie jak wcześniej napisałem dla laika temat mało ciekawy był , ale za to z jakąś obwolutą czegoś rzadko spotykanego , czyli niebanalnego ... i to jest ważne .
10 wrz 15 22:19 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
~kafar
No photo ~kafar Użytkownik anonimowy
do ~Bo:
No photo ~Bo Użytkownik anonimowy
24 lis 14 16:11 użytkownik ~Bo napisał
piszesz V6 rzędowe? bardzo interesujące...
no taaa !, chłop coś wie , ale nie do końca . Nie śmiej się z niego , chciał zabłysnąć . Zresztą pewno tylko ty to zauważyłeś , więc trzeba było mu wyjaśnić , że w volviaku jeżeli silnik miał sześć cylindrów , to były one albo rzędowe . ..ustawione 6 cylindrów w rzędzie prosto jeden za drugim , albo w układzie V , czyli po 3 cylindry na stronę ustawione w układzie litery V .... i to wszystko , cała tajemnica , .....że nie ma V6 rzędowej bo to bzdura jest ... pojęciowe pomieszanie z poplątaniem .
10 wrz 15 21:13 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~seez Użytkownik anonimowy
~seez
No photo ~seez Użytkownik anonimowy
do ~xxx:
No photo ~xxx Użytkownik anonimowy
9 sie 14 11:53 użytkownik ~xxx napisał
Pisząc takie głupoty robicie tylko szody dla gospodarki i dla nas wszystkich. Samochody kupuje się nowe - jak kogoś nie stać są autobusy i pociągi
To dlaczego WSZYSCY (włączając w to firmy leasingowe) liczą wartość rezydualną auta? Oświecę cię - rynek aut używanych jest częścią tej gospodarki o której piszesz i też jest potrzebny. Serwis tych aut to też część gospodarki - rynek części zamiennych i warsztaty samochodowe.
Oczywiście auta 15 i 20 letnie to już raczej rynek kolekcjonerski i specyficzny. I też jest częścią gospodarki.
Co innego jazda 20letnim sypiącym się trupem bez serwisu do momentu aż koła odpadną. Tu się mogę z tobą zgodzić.
2 lut 15 10:33 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~waldibmw Użytkownik anonimowy
~waldibmw :
No photo ~waldibmw Użytkownik anonimowy
W latach 80siatych ,kolega przed wyjazdem do RFN zostawil mi do sprzedaży Volwo bodajże 240albo 244 było to kombi z 6 cylindrowym dizlem Wolcwagena i nadbiegiem elektrycznym w dzwigni zmiany biegow Miał jeszcze przy pomocy pokretla poziomowane nadwozie
9 sie 14 09:02 | ocena: 70%
Liczba głosów:10
70%
30%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~855T5 Użytkownik anonimowy
~855T5 :
No photo ~855T5 Użytkownik anonimowy
Błąd to jest w tytule artykułu - za 5 tys. nie da się kupić egzemplarza w stanie nawet przypominającym zadbane auto.
9 sie 14 07:17 | ocena: 85%
Liczba głosów:26
85%
15%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~karol Użytkownik anonimowy
~karol :
No photo ~karol Użytkownik anonimowy
Szkoda, że dzisiejsze Volvo nie ma nic wspólnego z tamtą jakością.
9 sie 14 09:39 | ocena: 88%
Liczba głosów:32
88%
13%
| odpowiedzi: 4
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ingo_valde Użytkownik anonimowy
~ingo_valde :
No photo ~ingo_valde Użytkownik anonimowy
moja lista najtrwalszych samochodów: 1. Toyota Corlolla e10 i e11 ...........2. ............. amerykańskie krążowniki (nie wymieniam wszystkich, bo lista byłaby za długa) z końca lat 90... 3. żadnego mercedesa nie wymienię, bo to nie jest lista samochjodów najszybciej rdzewiejących 4...... nigdy nie jeździłem BMW, bo mam awersję do szwabskiech pojazdów, ale dość rzadko trafiały do mojego warsztatu(przed ukończeniem 15 roku życia). 5. pomimo powszechnej opinii FIAT już nie oznacza Fix It Again Tomorrow i pojazdy produkowane po 2005 roku mogą być przykładem dla wieśwagena i badziewia z tej grupy .... jak zaznaczyłem na wstępie, jest to moja prywatna lista oparta na ponad 30 latach doświadczenia w naprawianiu pojazdów samochodowych ( głównie remonty silników wraz w regeneracją podzespołów).
9 sie 14 09:44 | ocena: 64%
Liczba głosów:28
36%
64%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Adam UK Użytkownik anonimowy
~Adam UK :
No photo ~Adam UK Użytkownik anonimowy
To, ze w Niemczech auta używane sa droższe to nic nowego. W Polsce sa tanie bo sa to samochody powypadkowe z cofniętym licznikiem.
9 sie 14 12:15 | ocena: 81%
Liczba głosów:16
81%
19%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Bo Użytkownik anonimowy
~Bo
No photo ~Bo Użytkownik anonimowy
do ~best cars ever:
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
13 lip 14 09:31 użytkownik ~best cars ever napisał
na zdjeciu numer 3 widac kombi ktore nie jest modelem 940 lecz 960. No coz mialem 960 top specyfikacje rok 1994 3.0 V6 rzedowka o mocy 204 MK z przebiegiem lekko powyzej 400 000 mil co daje ok 650 000 km, pomimo tak wysokiego przebiegu, bylem nim na trasi
piszesz V6 rzędowe? bardzo interesujące...
24 lis 14 16:11 | ocena: 91%
Liczba głosów:11
91%
9%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kazik Użytkownik anonimowy
~kazik :
No photo ~kazik Użytkownik anonimowy
Jako Polak protestuję z nabijania się z Polaków którzy nie posiadają pracy a co za tym idzie wynagrodzeń, Polaków pokazuje się jako głąbów których stać na 20 letnie złomy. Na pierwszych stronach daje się dla nich takie właśnie artykuły.
9 sie 14 11:30 | ocena: 67%
Liczba głosów:21
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~staliniec55 Użytkownik anonimowy
~staliniec55 :
No photo ~staliniec55 Użytkownik anonimowy
Hehehe niedługo wikszość samochodów będzie do kupienia w cenie złomu i nie będzie chętnych! Benzyna po 10 zł już niedługo! Jak tylko Ukraina zacznie kraść ropę z rurociągu i ruscy zakręcą kuek!
9 sie 14 09:15 | ocena: 55%
Liczba głosów:31
55%
45%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~8754674 Użytkownik anonimowy
~8754674
No photo ~8754674 Użytkownik anonimowy
do ~Antyznafca:
No photo ~Antyznafca Użytkownik anonimowy
9 sie 14 09:54 użytkownik ~Antyznafca napisał
Rozumiem, że jeździsz nowiutkim volvem, a wcześniej miałeś serię 700/900?
Ja mam s40 z 2007 roku i niestety tandeta z francuskim silnikiem PSA. Zaleta taka że tanie części jak na ten rocznik, ale jakość poniżej oczekiwań. Teraz myślę o S60/80 jakimś nowszym, ale będę patrzył na to by jednostka napędowa była również spod znaku Volvo. Mam nadzieję że będzie lepiej niż w s40 (po opiniach sądzę że raczej będzie lepiej).
10 gru 14 21:24 | ocena: 75%
Liczba głosów:4
75%
25%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~marian Użytkownik anonimowy
~marian
No photo ~marian Użytkownik anonimowy
do ~ingo_valde:
No photo ~ingo_valde Użytkownik anonimowy
9 sie 14 09:44 użytkownik ~ingo_valde napisał
moja lista najtrwalszych samochodów: 1. Toyota Corlolla e10 i e11 ...........2. ............. amerykańskie krążowniki (nie wymieniam wszystkich, bo lista byłaby za długa) z końca lat 90... 3. żadnego mercedesa nie wymienię, bo to nie jest lista samochj
zrób lepiej ranking psychotropów i swoich życiowych wpadek zakompleksiona melepeto... typowy wpis życiowego nieudacznika.
9 wrz 15 12:26 | ocena: 50%
Liczba głosów:6
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~lege Użytkownik anonimowy
~lege
No photo ~lege Użytkownik anonimowy
do ~Tomi:
No photo ~Tomi Użytkownik anonimowy
9 sie 14 09:11 użytkownik ~Tomi napisał
VOLVO się nie odmienia , znawco !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W języku polskim wszystko się odmienia "znafco", bo tak mówi ustawa.
9 sie 14 09:27 | ocena: 56%
Liczba głosów:9
44%
56%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
~best cars ever
No photo ~best cars ever Użytkownik anonimowy
do ~matteo87:
No photo ~matteo87 Użytkownik anonimowy
6 sie 14 21:35 użytkownik ~matteo87 napisał
Błąd na 3 zdjęciu jest raczej volvo 940 na 100 % a nie volvo 855. Pozdrawiam
940 nie mialy lakierowanych lusterek I spodow zderzaka, a ten na zdjeciu 3 ma. jest to flagowy model z duzym wyposazeniem, jak elektr fotele z pamiecia 3 pozycji, gdzie w latach 1989 bylo czyms wyjatkowym, jak rowniez wiele innych gadzetow.
9 sie 14 10:04 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
| odpowiedzi: 3
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~kola Użytkownik anonimowy
~kola :
No photo ~kola Użytkownik anonimowy
Kupilem kiedyś żonie używane małe Volvo s40...tragedia,rdza go w oczach żarła, turbina też się popsuła....
9 sie 14 22:19 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
38%
63%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Onet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.