Darmowe sprawdzenie VIN

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź Historię Pojazdu

CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.394.714.291.92
Średnio4.494.724.412.01
Najdrożej4.644.734.492.08

Forza Italia 2014 w Rozalinie

18 wrz 14 10:36

Ponad 200 samochodów i tysiąc osób zgromadził Festiwal Miłośników Włoskiej Motoryzacji Forza Italia, który odbył się w Zespole Pałacowo-Parkowym w Rozalinie pod Warszawą.

Udostępnij
0
Skomentuj

Było to już czwarte spotkanie właścicieli włoskich aut zrzeszonych w polskich klubach i na forach internetowych.

Coroczne spotkania miłośników włoskiej motoryzacji i kultury organizowane przez klub ForzaItalia.pl przyzwyczaiły uczestników do wysokiego poziomu imprezy, słonecznej pogody, różnorodności atrakcji, a nade wszystko do obecności pięknych i unikalnych włoskich maszyn. Nie inaczej było w tym roku. Na terenie parku przylegającego do XIX-wiecznego pałacyku, zaprojektowanego przez polskiego architekta o włoskich korzeniach, Henryka Marconiego, zostały zgromadzone istne perełki motoryzacji pochodzące z Półwyspu Apenińskiego.

Absolutnym unikatem okazała się Lancia Fulvia Sport Zagato z 1968 roku. Towarzyszyła jej druga Fulvia - przygotowana do rajdów wersja 1.3 Coupé Monte Carlo z 1972 roku, którą właściciel regularnie startuje w rajdach pojazdów zabytkowych.

Jak zwykle silna była reprezentacja samochodów marki Alfa Romeo. Miłośnicy klasyki mogli zachwycić się wspaniałą Giulią Spider z 1964 roku oraz jej siostrzanymi wersjami z nadwoziem coupé - GT Bertone. Wśród nieco młodszych klasyków nie zabrakło modeli 164, w tym pierwszego na świecie egzemplarza odmiany Q4 (prototyp zbudowany w zakładach Steyr-Puch).

Dwa egzemplarze Alfy Romeo 4C (w tym jeden w wersji Launch Edition) wzbudząły większe zainteresowanie niż zaparkowane nieopodal Lamborghini Gallardo LP560-4. Na zlocie pojawił się także „przedstawiciel" marki z Maranello - Ferrari 328 GTS. Również miłośnicy jednośladów nie byli zawiedzeni - licznie stawili się właściciele wyczynowych Ducati, Moto Guzzi, Aprillii oraz uroczych skuterów Vespa i Lambretta.

Pojazdem Zlotu Forza Italia 2014 została Alfa Romeo Giulia Spider z 1964 roku. Wyróżnienia otrzymały: Lancia Fulvia Sport Zagato z 1968 roku oraz skuter Lambretta.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej