Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Mitsubishi Galant - Spalanie testowe 7,9 l/100 km

W połowie lat 70. Mitsubishi było w Niemczech tak samo egzotyczne, jak w Polsce – tych aut nie było. Oficjalny import do RFN rozpoczął się w 1977 r. Już w 1981 r. prowadzący ten interes Hanns Trapp-Dries miał na koncie 100 tys. sprzedanych aut. Na sukces zapracowały m.in. takie modele, jak limuzyna klasy średniej Galant. Była dobrze wyposażona i miała niezawodną technikę. 37 lat po wyprodukowaniu tego egzemplarza stwierdzamy, że ekonomika także należała do zalet Galanta. Dwulitrowy silnik miał dość wysoki skok tłoków, stąd japońscy inżynierowie postanowili zastosować wałki wyrównoważające, żeby ograniczyć wibracje jednostki. 85-konny silnik zapewnia zadziwiająco dobrą dynamikę. Nie trzeba często zmieniać biegów, by sprawnie się poruszać, nadwozie jest lekkie. Na każdych 100 km gaźniki Solexa przepuszczają

7,9 l benzyny. Wynik godny pozazdroszczenia.

Ile naprawdę palą klasyki? (slajd 5 z 18)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego