Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Opel Rekord C Cabrio - Spalanie testowe 6,5 l/100 km

Kabriolety powstały po to, by cieszyć się życiem. A ten przebudowany w 1968 r. przez firmę Deutsch w Kolonii Opel Rekord C udowadnia, że przy okazji ta radość z życia nie musi kosztować fortuny. Zakład karoseryjny stosował dość prostą metodę przeróbki przez zwykłe ucinanie słupków i ramek okien. Cena nie była wygórowana i wynosiła

4000 marek w 1968 r. Ponadto spalanie 6,5 l/100 km stawia Opla na szczycie naszego rankingu. Auto jest stosunkowo lekkie (1150 kg), a silnik – mało wyżyłowany. 1,7-litrowa jednostka pozwala sprawnie się poruszać bez wchodzenia na wysokie obroty. Do kabrioletu po prostu idealnie to pasuje!

Ile naprawdę palą klasyki? (slajd 16 z 18)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego