Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

Jaguar XKSS

Budowa każdego egzemplarza to żmudna ręczna robota inżynierów z działu Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
Foto: Jaguar Classic

  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS
  • Jaguar XKSS

Mogą Cię również zainteresować treści :

  • Porsche 911 S kontra Jaguar E-Type 3.8 FHC - tylko to, co najlepsze
    Auto świat

    Porsche 911 S kontra Jaguar E-Type 3.8 FHC - tylko to, co najlepsze

  • Jaguar E-Type 4.2 - nieporównywalnie ponadczasowy
    Auto świat

    Jaguar E-Type 4.2 - nieporównywalnie ponadczasowy

  • Jaguar XJ 5.3 C - to nie jest sportowe auto
    Auto świat

    Jaguar XJ 5.3 C - to nie jest sportowe auto

  • Klasyki dla wymagających - Opel Admiral kontra Mercedes 280S i Jaguar XJ6
    Auto świat

    Klasyki dla wymagających - Opel Admiral kontra Mercedes 280S i Jaguar XJ6

  • Jaguar E-Type ma 50 lat
    Le Mans

    Jaguar E-Type ma 50 lat

  • Najciekawsze modele Jaguara
    Auto świat

    Najciekawsze modele Jaguara

Jaguar XKSS - wspaniała reinkarnacja (slajd 1 z 13)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego