Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Jeep CJ-7 - wolny jak ptak

Radość z posiadania Jeepa zależy od jego napędu: modele z 6-cylindrowym silnikiem o pojemności 3,8 i 4,2 l lub z „V8-ką” (5,0 l) uchodzą za najlepsze. 2,5-litrowa jednostka 4-cylindrowa to warkoczący jegomość, natomiast diesel konstrukcji Renault rujnuje charakter tego wozu. Idealnym wyborem do CJ-7 będzie wczesna „V8-ka” z automatyczną skrzynią biegów General Motors i stałym napędem na 4 koła. W „manualu” bowiem napęd jest dołączany „na sztywno”, a to oznacza, że na asfalcie jeździ się tylko z napędem na tył (brak dyferencjału międzyosiowego).

Jeep CJ-7 - wolny jak ptak (slajd 8 z 8)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego