CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.314.614.001.99
Średnio4.504.704.342.06
Najdrożej4.674.814.562.24

Klasyki o mocy 200 KM

11 paź, 17:36
Udostępnij
0
Skomentuj

Obecnie wiele klasycznych samochodów reprezentujących 200-konną ligę ma na tyle okazyjne ceny, że ich zakup nie stanowi problemu. Oto dwanaście przykładów, które uzupełniają przegląd pojazdów z poprzednich stron.

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
Okazyjne ceny? To zależy. Wiele przedstawionych tu samochodów w stanie bardzo dobrym jest znacznie droższa od cen podanych. Nawet 2 i 3-krotnie! Ale to kwestia interpretacyjna, natomiast oglądając galerię rzuciło mi się w oczy kilka rzeczy: Slajd 1 –Nie wiem skąd to wieczne, wykrętne stawianie sprawy wbrew faktom, tylko dlatego, że sytuacja była nietypowa. Od tego jest się dziennikarzem motoryzacyjnym aby wykorzystując wiedzę (jeśli już nie swoją to pochodzącą z kwerendy) właściwie przedstawiać sytuację i fakty. A te są takie. Corrado BYŁ NASTĘPCĄ Scirocco II. Po prostu. To, że był produkowany (ale tylko przez pewien czas choć aż 4 letni, to fakt) równolegle, bynajmniej przeczy temu temu oczywistemu faktowi. Po prostu Corrado okazał się modelem na tyle drogim, że postanowiono zatrzymać w produkcji Scirocco II jako wyraźnie tańszą propozycję. To stąd brak w tym samochodzie topowych silników, w jakie wyposażano Corrado. A kiedy już Scirocco II zestarzało się mocno, wypadło wreszcie z produkcji, bowiem zamortyzowane już Corrado można było w podstawowych wersjach oferować taniej niż na początku. Także dlatego, że Corrado był po prostu następcą Scirocco, tak w zamierzeniach, jak i w ich realizacji a wreszcie i formalnie oraz praktycznie. Dlaczego tak to wszystko wyszło? Ze Scirocco „Dwójka” bowiem, mimo nowej karoserii w stosunku do „Jedynki”, była jednak tak samo oparta na podwoziu Golfa I ! A nie Golfa II. Następca, czyli Corrado miał już być oparty na Golfie II. Ale jako wóz nowej generacji (i w efekcie emanacja wielkich ambicji bijącego wtedy rekordy popularności VW) miał być „wyżej, dalej, lepiej” wraz z najlepszymi komponentami ze stajni VW, także od Passata. W praktyce okazało się, że wyszedł samochód bardzo dobry ale cokolwiek drogi w produkcji w stosunku do znacznie prostszego Scirocco II. Cena musiała startować więc z wyraźnie wyższego poziomu. Stąd decyzja o utrzymaniu w ofercie starej „Dwójki” jako propozycji budżetowej choć tak naprawdę oba samochody to były coupe tej samej klasy choć już dość rozbieżne w praktyce, ponieważ reprezentowały już różne generacje a nawet epoki u VW. Slajd 2 – 9000 można uznać za pełnoprawnego Saaba ponieważ w ramach programu „Tipo 4” to była wspólna konstrukcja, gdzie Saab współdecydował o wszystkim a koniec końców jego model różnił się jednak zasadniczo od Fiata/Lancii i wreszcie Alfy oraz miał własne saabowe silniki. Oczywiście na ile ten silnik Triumpha był własnym silnikiem Saaba – ale to tylko taka dygresja i ewentualnie kwestia ortodoksji podejścia. Takie jest moje zdanie, wielkiego admiratora 99-ki i pochodzącej od niej 900-ki, więc osoby wiedzącej na czym polega Saab! Ale pewnie są i tacy ortodoksi dla których 9000 nie jest już tematem godnym rozmowy o Saabie. Znam też takich co nie uznają tego wszystkiego co z Trollhattan wyjeżdżało już bez dwusuwowego silnika. Slajd 3 –Jedno zdanie? Osłupiałem. A tu dłuższy opis by się przydał bowiem akurat w tym modelu różnych wersji o mocy ok. 200 KM było multum! I to dość różnych mimo tego samego silnika Busso choć w różnych konfiguracjach! Zaczynając od standardowego V6 3.0 (186 KM ale Włosi podawali na swoim rynku wartość 192 KM)) poprzez wczesne QV (200KM 3.0) czy doładowaną wersję dwulitrową V6 o mocy 205-210 KM albo wreszcie późniejszymi wersjami Quad Cam (3.0, 2 x DOHC i 24v), tak standardową jako „Super” (210 KM) czy QV o mocy 232 KM no i Q4 na koniec czyli Quadrifoglio Verde ale z napędem wszystkich kół. Trochę tego jest a tu tylko jedno zdanie??? To policzek dla czytelnika! Brak szacunku i zignorowanie go, zwłaszcza jeśli za dobrą monetę przyjąć dość obszerne opisy wcześniej przedstawionych aut. Slajd 4 –Też jedno zdanie? Slajd 8 –Tu można byłoby też wspomnieć o wczesnym 300CE bez katalizatora i oczywiście 24-zawórów (188 KM) i pewnie tańszym w zakupie. Slajd 11 –Vitesse –moja miłość! Oczywiście Rover a nie Triumph! Tylko czarny i nieco późniejszy, już bez tego fabrycznego a mało gustownego napisu na zaczernionych gradientowo bokach. Poza tym, z tym samym silnikiem jest jeszcze wersja Vanden Plas EFi jako komfortowa w opozycji do wyraźnie sportowego Vitesse. Też można było o niej już przy okazji wspomnieć, nie?
14 paź 03:16 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Pzdr ałun Użytkownik anonimowy
~Pzdr ałun :
No photo ~Pzdr ałun Użytkownik anonimowy
Jestem wprost zafascynowana działaniem kosmetykóԝ marki Dermaflora,
dlatego tеż dziś postanowiłаm przedstawić Wamm moje
trzy perełki kosmetyczne do pielęgnacji twarzy. Α ѕą to pianka, żеl i woda micelarna.


Oczyszczająϲа pianka ɗo myhia twarzy marki Dermaflora w swojej recepturze
zawiera starannie dobrane składniki aktywne, któгe subtelnie і
skutecznie oczyszczają skórę również z makijażu. Konsystencja pianki sprawia,
żе cząsteczki myjące łatwo і delikatnie usuwają zarówno brud, zanieczyszczenia,
jak і pozostałości kosmetyków kolorowych. Kosmetyk zawiera składniki nawilżająⅽe, dzięki czemu doskonale nawilża skórę, przywraca jej odpowiednią kondycję.
Preparat znajduje ѕię w butelce z pompką і jest bardzo wydajny.
Νie zawiera SLS, silikonóѡ, alkoholu, barwników.

Żеl dο twarzy z ceramidami marki Dermaflora ɡłęboko nawilża skórę i
nie pozostawia tłustego filmu. Przejrzysty żеl ekspresowo
się wchłania і nie klei ѕię. Jego formuła zaqiera kwas hialuronowy, który
pomaga utrzymać wilgoć ԝ skórze, w efekcie
codziennego używania, klsmetyk poprawia ϳędrność і sprężystość skóry.
Zmniejsza widoczność zmarszczek. Również naturalne ceramidy wzmacniają nawilżenie skóry oraz jej
funkcje ochronne. Kosmetyk niе zawiera: parabenóᴡ,
wazeliny, silikonu, aluminium, alergenóᴡ, alkoholu, perfum.
21 paź 19:05
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Krzaq Użytkownik anonimowy
~Krzaq :
No photo ~Krzaq Użytkownik anonimowy
ależ bzdury, redaktor powinien dostać po łapach. Nie dość, że z opisem ograniczył się do pierwszych kilku samochodów to jeszcze ceny jakie podaje dalekie są od rzeczywistości
18 paź 09:47
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~zzz Użytkownik anonimowy
~zzz :
No photo ~zzz Użytkownik anonimowy
Nie kupuje się sportowego amerykańca z V6 pod maską - jak Firebird to tylko V8, podobnie z Camaro i Mustangami, gdzie również pełno biednych wersji na rynku wtórnym.
12 paź 09:59 | ocena: 100%
Liczba głosów:1
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~SierraAlfaAlfaBravo Użytkownik anonimowy
~SierraAlfaAlfaBravo :
No photo ~SierraAlfaAlfaBravo Użytkownik anonimowy
Ehhh na jednym człowiek by nie poprzestał...
11 paź 21:36 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Volkswagen Corrado VR6

Nie wszystko zawsze idzie zgodnie z planem. Gdyby tak było, to Corrado powinno stać się następcą Scirocco II. Samochód nosił nawet ten sam wewnętrzny kod – 53. Tymczasem w latach 1988-92 Karmann w Osnabrücku produkował równolegle dwa modele coupé bazujące na Golfie.

Różnica pomiędzy tymi samochodami wynikała nie tylko z innego designu, lecz także z zastosowania odmiennej techniki – w Scirocco nie występował silnik z doładowaniem typu G ani 6-cylindrowa jednostka. W ostatnim z tych przypadków Corrado otrzymało motor typu VR z wyjątkowo wąskim rozchyleniem dwóch rzędów cylindrów – pod kątem 15 stopni. Jednostka z pojemności 2,9 litra osiągała 190 KM. Silnik był wyjątkowo głośny, ale rozwijał prędkość maksymalną 235 km/h, a „setkę” auto uzyskiwało już po 6,9 s.

Jednak cena zakupu sięgająca 50 000 marek ograniczała dostępność tego modelu. Obecnie jest dobry czas na zakup tej wersji Corrado, ponieważ jej cena jeszcze jest przystępna, ale stale rośnie. Corrado VR6 w dobrym stanie technicznym można kupić za około 5000 euro. Również kanciasta stylistyka nie prezentuje się brzydko ani przestarzale. Do tego świetnie kontrastuje z samochodami z dzisiejszych czasów.

Klasyki o mocy 200 KM (slajd 1 z 12)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego