CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.254.424.051.95
Średnio4.544.664.292.09
Najdrożej4.784.954.592.34

Klasyki z turbo za nieduże pieniądze

30 mar 16 14:31
Udostępnij
0
Skomentuj

Wiele doładowanych samochodów z przeszłości stało się już klasykami. Można je dziś kupić w korzystnych cenach, ale w większości przypadków bardzo trudno je znaleźć, najciekawsze znajdziecie w galerii

Poleć
Udostępnij
0

Polecamy także:

gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze (37)

No photo
No photo ~qwerty Użytkownik anonimowy
~qwerty :
No photo ~qwerty Użytkownik anonimowy
Artykuł ciekawy, jednak "nieduże pieniądze" to kwestia dyskusyjna... taki Lotus Esprit Turbo SE za 130 tys. zł to jednak trochę drogo
30 mar 16 16:13 | ocena: 89%
Liczba głosów:9
89%
11%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~motofan Użytkownik anonimowy
~motofan :
No photo ~motofan Użytkownik anonimowy
Zadbaj o to co jeszcze dobrze służy. Zmniejszając tarcie o 88% jak na samym tylko oleju w silniku, skrzyni biegów, dyferencjale 2 - 4 x wydłużamy ich trwałość, w tym turbiny jak i osiągamy przyrost 7 - 9% mocy, 6,5 - 8% momentu obrotowego (średn. wynik hamowni)! Tarcie pożera moc, generuje ciepło i niszczy podzespoły. Dzięki technologii s x 6 0 0 0. p l która generuje powłoczkę o najniższym współczynniku tarcia ciał stałych osiągnięto 8 - 12% niższe zużycie paliwa. W zimie do rozruchu potrzeba 20% mniej prądu. Silnik zdecydowanie lżej wchodzi na obroty, a tym samym motocykl, samochód lepiej przyśpiesza i jest cichszy. Redukuje branie oleju od 50 - 90%. Stosuje się tylko raz na 80 - 130 tys. km! Nie ma jakościowych odpowiedników. W USA stosowany od 1989 roku, w Polsce od 2012 r. Toyota - Japonia zaleca technologię sx6000wymagającym klientom a Mazda zalecała do czasu nawiązania współpracy z Fordem. W 1991r. Mazda 787 B z silnikiem Wankla wygrała 24 godzinny wyścig Le Mans. W Opiniach są telefony, zanim fachowo ocenisz porozmawiaj z użytkownikami.
7 kwi 16 20:39 | ocena: 67%
Liczba głosów:9
33%
67%
| odpowiedzi: 2
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
~Kamil :
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
No z tym że to "turbo za nieduże pieniądze" to bym się nie zgodził. Tanim samochodem z turbo jest np A3 1.8t a nie Toyota Supra.
31 mar 16 17:53 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
75%
25%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~bartek Użytkownik anonimowy
~bartek :
No photo ~bartek Użytkownik anonimowy
Lotus wygrywa wszystko :D zdecydowanie wolałbym wydać ponad 100tys na takie autko jak na jakiegoś dzisiejszego hot hatcha :)
30 mar 16 18:46 | ocena: 63%
Liczba głosów:8
63%
38%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~924 Użytkownik anonimowy
~924 :
No photo ~924 Użytkownik anonimowy
"Porsche 924 Turbo Turbodoładowanie, 170 KM i barwy wojenne – najbardziej rasowa odmiana Porsche 924" I tu się z redaktorem nie zgodzę. Były jeszcze dwie bardziej rasowe wersje drogowe modelu 924 - Carrera GT oraz Carrera GTS. Obie mocniejsze, szybsze i bardziej rasowo wyglądające.
8 kwi 16 12:21 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~dxtr Użytkownik anonimowy
~dxtr :
No photo ~dxtr Użytkownik anonimowy
Bentley, BMW, Lancer czy Delta HF za nieduze pieniadze? Prosze o namiary, za nieduze to i ja kupie...
Ciekawe jak samochod, ktorego wyprodukowano 16tys ezgemplarzy moze byc za nieduze pieniadze.
7 kwi 16 21:32 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
~EdwardF1
No photo ~EdwardF1 Użytkownik anonimowy
do ~Mad Max:
No photo ~Mad Max Użytkownik anonimowy
8 kwi 16 12:26 użytkownik ~Mad Max napisał
Czy ty przestaniesz w końcu reklamować ten wątpliwej jakości środek?
Kolego,a na podstawie czego osądzasz że jest wątpliwej jakości? Ja z pewnością mogę napisać, że wątpliwości masz ponieważ nie stosowałeś i z informacjami nie zaznajomiłeś się! Pozdr.
8 kwi 16 13:55 | ocena: 50%
Liczba głosów:4
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sas Użytkownik anonimowy
~sas
No photo ~sas Użytkownik anonimowy
do ~mechanik:
No photo ~mechanik Użytkownik anonimowy
7 kwi 16 19:37 użytkownik ~mechanik napisał
Fiat UNO Turbo, dobre. Dalej nie oglądałem.
Miałem takiego. Asfalt kołami wyrywał. Mina łysola w BMW na sąsiednim pasie bezcenna - kiedy wąchał mój dymek przy ruszaniu spod świateł.
7 kwi 16 20:12 | ocena: 60%
Liczba głosów:5
40%
60%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~uncle horst Użytkownik anonimowy
~uncle horst :
No photo ~uncle horst Użytkownik anonimowy
fuego to już dawno nie widziałem na ulicy... szkoda, bo w powodzi tego badziewia z salonów kilka z tych autek urozmaiciłoby krajobraz
7 kwi 16 16:54 | ocena: 100%
Liczba głosów:5
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~qawrq Użytkownik anonimowy
~qawrq
No photo ~qawrq Użytkownik anonimowy
do ~Kamil:
No photo ~Kamil Użytkownik anonimowy
31 mar 16 17:53 użytkownik ~Kamil napisał
No z tym że to "turbo za nieduże pieniądze" to bym się nie zgodził. Tanim samochodem z turbo jest np A3 1.8t a nie Toyota Supra.
tanim tylko w zakupie , na tym taniość się kończy - remonty takich leciwych aut to majątek dorównujacy zakupowi nowemu autu .
7 kwi 16 19:16 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Renault Fuego Turbo

Fuego zadebiutowało podczas salonu samochodowego w Genewie w 1980 roku. Nadwozie miało modną stylistykę, a poza tym – jak na pojazd o sportowym charakterze – było praktyczne. We wnętrzu zapewniono miejsce dla czterech osób lub (po złożeniu kanapy) przestrzeń na bagaż, o pojemności 781 l. Fajnie, ale to wszystko. Do atrakcyjnej stylistyki karoserii nie pasuje bazowy silnik o mocy 64 KM. W trakcie salonu we Frankfurcie w 1983 roku pokazano topowy model Fuego z doładowanym benzyniakiem o pojemności 1,6 litra i mocy 132 KM. Dzięki prędkości maksymalnej wynoszącej 198 km/h honor nazwy „Fuego” (po hiszpańsku ogień) został wreszcie obroniony. Poza tym wyposażenie było bogate, bo w serii na pokładzie znalazły się m.in.: cztery tarczowe hamulce, komputer, elektrycznie sterowane lusterka oraz centralny zamek obsługiwany za pomocą pilota. Z 265 257 sztuk Fuego blisko 24 022 pojazdy trafiły do Niemiec. A zatem samochodu można szukać nie tylko w rodzimej Francji, lecz także u naszych zachodnich sąsiadów. Jeżeli jednak ktoś będzie miał szansę zakupu dobrze utrzymanej wersji Turbo, to może mówić o takim samym szczęściu, jakby na końcu tęczy znalazł garnek ze złotem.

Klasyki z turbo za nieduże pieniądze (slajd 1 z 24)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego