Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Mercedes Klasy A 210 Evolution - youngtimer niepodrabialny

Używanych klas A jest jak piasku na plaży. Egzemplarze z początku produkcji można kupić w Niemczech już za kilkaset euro, ale będą to wyeksploatowane auta, zazwyczaj z problemami korozyjnymi i przebiegami ponad 200 tys. km. Nie ma więc co się łudzić, że za 4000-6000 zł kupicie w Polsce dobrą klasę A. Za zadbany samochód z poniżej

100 tys. km „na zegarze” trzeba zapłacić od 2500 euro wzwyż – w polskiej ofercie takie samochody właściwie nie występują, bo najdroższe W168 kosztuje ok. 15 000 zł (właściwie niezależnie od silnika). Nieważne, po której stronie Odry się sprawdza, dominują wersje ze słabszymi motorami 82 i 102 KM. Znacznie mniej jest A 190 (125 KM), a 210 Evolution zdarzają się dość rzadko.

Mercedes Klasy A 210 Evolution - youngtimer niepodrabialny (slajd 1 z 11)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego