CENY PALIW
Pb95Pb98ONLPG
Najtaniej4.094.433.851.60
Średnio4.294.554.081.81
Najdrożej4.784.654.552.21
Udostępnij
0
Skomentuj

Mercedes S124 kontra Volvo 740 kombi

2 lut, 15:12

Te dwa modele to jedyny w swoim rodzaju duet: po 25 latach służby nadal się nadają do codziennej jazdy, a przy odrobinie zadbania oferują niezawodność i komfort nawet w dalekich trasach. Który lepszy?

Poleć
Udostępnij
0
gazeta
W tym tygodniu w sprzedaży: Nowy Auto Świat Classic 2/2017 już w sprzedaży a w nim megatest Porsche Turbo. Porównanie japońskiego wojownika i Kung Fu Pandy oraz liftbacki z lat osiemdziesiątych XX wieku. Na koniec klasyk, który zmienił historię.
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Nick Użytkownik anonimowy
~Nick :
No photo ~Nick Użytkownik anonimowy
Facet pieprzy trzy po trzy, wiele slow malo tresci. Najsmieszniej bylo jak pokazuje szmaciana tapicerke Merca i mowi ze to auto klasy lux. A przed chwila pokazywal piekna skore w Volvo i to bylo auto dla przecietnego Anderssona :-)
26 lut 10:46 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~silberg Użytkownik anonimowy
~silberg :
No photo ~silberg Użytkownik anonimowy
to normalne , ze Merca. Volvo to taczki!!
3 lut 17:29 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
20%
80%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~cde Użytkownik anonimowy
~cde :
No photo ~cde Użytkownik anonimowy
Down siedzi na skórach i twierdzi, że szmaty w 124 to premium:) Pieprzy też coś o silnikach, porównując zupełnie inne -szkoda, że nie porównał wersji amg:) Tak samo z zawieszeniem, wystarczyło do testu wziąć 760/960 i nie gadać głupot o przewadze 124. Porównanie to mam ja - oba 2.3 w benzynie jako 2/3 samochód i wiem, że kanta nie sprzedam.
27 lut 01:08 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~x6x Użytkownik anonimowy
~x6x
No photo ~x6x Użytkownik anonimowy
do ~tom:
No photo ~tom Użytkownik anonimowy
19 lut 10:30 użytkownik ~tom napisał
merc 124 gora
oczywiście że tak. W końcu porównali 124 z Volvo z silnikiem szajswafgena. Z redblockiem nie miałby szans:)
27 lut 01:01
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
~Khamsin :
No photo ~Khamsin Użytkownik anonimowy
„Fajne” to porównanie. Z jednej strony Mercedes z turbodoładowanym silnikiem a z drugiej Volvo oddychający atmosferycznie ze swą mocą 82 KM. Z jednej automat z drugiej manualna skrzynka biegów. No ale takie składniki redaktor posiadał i taką z nich uwarzył zupę. Cokolwiek niestrawną. Do tego postanowił ją solidnie doprawić. Ot choćby tym: Seria 700 definitywnie skończyła się w 1992 roku… Czyżby definitywnie? Przecież 700-ka żyła dalej w zmodernizowanej postaci jako 900-ka. To był de facto nadal ten sam samochód. Więc owo „definitywnie” to ta szczypta soli za dużo. Volvo 740 nie był samochodem premium? Nie był tylko o tyle, ponieważ ten termin wówczas praktycznie nie istniał. Volvo należało do marek premium już od dawna a zapracował sobie na to jakością i formatem swych dużych modeli. Oferował samochody, których format, mimo prostoty wielu rozwiązań technicznych umożliwił zdobycie takiej pozycji. Pozycję samochodu premium miał już Amazon, taką pozycję miał też Volvo P1800 a utrwalił ją model 140 wraz z jego sześciocylindrową odmianą (164-ka) a potem seria 200 ze swoim coupe -262C. Pamiętam czasy debiutu 760-ki. Wiem czym była i jak była postrzegana bo po 5 latach ten samochód nabyłem i wiem dlaczego to zrobiłem i wiem jak był postrzegany. To był samochód premium! Podobnie jak i bardziej budżetowa 740-ka, tyle że ta była tańsza. Poza tym… głośny silnik czy prostsza konstrukcja to nie są elementy, które mają wpływ na to czy dany samochód uważa się za pojazd marki premium czy też nie. „Eltek”… „uwielbiam” takie podwórkowe słownictwo. Rzeczywiście ten silnik VW choć sześciocylindrowy (jedyny obok jednostki BMW) to miał dość rustykalny charakter ale wciąż był to silnik sześciocylindrowy. A tak poza tym szkoda, że pan redaktor nie zwrócił uwagi na to, że Mercedes W124, choć pojawił się tylko 2 lata później niż Volvo był samochodem zupełnie nowej generacji i w kilku istotnych aspektach był po prostu znacznie nowocześniejszy. I czy interesuje mnie to dlaczego pan redaktor sprzedał swoje Volvo a zwłaszcza, że z tak prozaicznego powodu.
26 lut 20:55
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~tom Użytkownik anonimowy
~tom :
No photo ~tom Użytkownik anonimowy
merc 124 gora
19 lut 10:30 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
0%
100%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~brum Użytkownik anonimowy
~brum :
No photo ~brum Użytkownik anonimowy
Wszystko fajnie, ale co się temu Volvo stało, że ma front od 940? :)
3 lut 07:51 | ocena: 100%
Liczba głosów:3
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:

Z kategoriiZobacz więcej »

Pokaż więcej