Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Auto Bild Klassik / Auto Bild

Opel Speedster Turbo - mały, lekki, szalony!

Niezależnie od tego, czy zdecydujecie się na wersję wolnossącą, czy z turbodoładowaniem, fani sportowych aut będą z każdym Speedsterem szczęśliwi – no, chyba że lekarz wam tego zabroni... Większy potencjał na klasyka ma oczywiście topowy Speedster Turbo, który był dostępny w jaskrawych kolorach, typowych dla epoki, w której go produkowano. Jeśli teraz kupicie swojego Speedstera, możecie być pewni, że za 10 lat będziecie jedną z głównych atrakcji rajdu youngtimerów. A do tego czasu auto da wam mnóstwo frajdy z jazdy – tylko nie rozbijcie go, bo będzie drogo!

Opel Speedster Turbo - mały, lekki, szalony! (slajd 7 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego