Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Star 200 z wysięgnikiem

Wysięgnik montażowy SWN-1 z łódzkiego WUKO. Samochody tego typu służyły głównie do naprawy i konserwacji tramwajowych i trolejbusowych sieci trakcyjnych, mogły poruszać się również po torowiskach.

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Specjaliści z Polski rodem - historia produkcji pojazdów specjalistycznych (slajd 1 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego