Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Star-W14

Pierwszy polski samochód ze skrzynią samowyładowczą Star-W14, wytwarzany seryjnie od 1953 r. Podwozie Star-20, skrzynia o ładowności 3500 kg produkcji Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego w Oławie k. Wrocławia

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Foto: Archiwum Zdzisława Podbielskiego / Auto Świat

Specjaliści z Polski rodem - historia produkcji pojazdów specjalistycznych (slajd 1 z 16)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego